Visuele flyer op de gsm belangrijke stap in communicatie met consumenten
Zoetermeer, 25 april 2006
Omdat een plaatje meer zegt dan 1000 woorden
De beurs Telecommerce Dagen 2006 (TCD 2006) is het platform waarop
SNT, dienstverlener op het gebied van multichannel klantcontacten, een
nieuwe dienst introduceert. SNT lanceert een nieuwe manier om vanuit
een contact center consumenten van informatie te voorzien. Centraal in
het klantcontact staat de mobiele telefoon, waarop visueel de
boodschap wordt ontvangen. SNT maakt hierbij gebruik van de techniek
M2Fly, die het mobile marketing bedrijf Service2Media heeft
ontwikkeld. Door zich te richten op communicatie via de mobiele
telefoon, neemt de beoogde doelgroep van de klant van SNT toe. Vooral
jongeren kunnen er gemakkelijker mee bereikt worden. De verzonden
boodschap bestaat uit beeld een multimediale flyer en bewerkstelligt
daarmee meer merkbeleving en emotie dan bij een tekstbericht of
tijdens een telefoongesprek bereikt kunnen worden.
Maximale flexibiliteit
Marjolijn Aarnoudse, directeur Clint Contact Services van SNT: Dit
nieuwe kanaal is belangrijk omdat het de jongere doelgroep aanspreekt.
Er wordt nu op eigentijdse manier met hen gecommuniceerd. In onze
multichannel aanpak is dit een uitbreiding op onze bestaande kanalen
MSN, chat, SMS, telefoon, fax en email waarmee we onze klanten veel
extra mogelijkheden geven. Het biedt hen meer flexibiliteit in het
effectief benaderen van hun doelgroepen. Het verzenden van mobile
flyers is volledig gentegreerd binnen het nieuwe front-end van SNT.
Flyers kunnen eenvoudig door de contact center agent worden verstuurd.
Ook geeft dit maximale flexibiliteit om tijdens campagnes binnen
enkele minuten inhoudelijke wijzigingen aan te kunnen brengen om
direct in te kunnen spelen op de markt. De vormgeving kan volledig
worden afgestemd op de actie en huisstijl van de opdrachtgever. Het is
een nieuw kanaal dat optimaal past in service- en salesprocessen,
zowel outbound als inbound.
Grote toekomst
Om dit nieuwe kanaal aan te kunnen bieden, werkt SNT met de M2Fly
dienst van Service2Media. Peter Broekroelofs, Marketing Director van
Service2Media: Wij zien een grote toekomst voor mobile flyers die
worden verstuurd vanuit het contact center. Een plaatje zegt nu
eenmaal meer dan 1000 woorden. En M2Fly is interactief: met n druk op
de knop kan de ontvanger vanuit de flyer het contact center bellen.
SNT
SNT is n van de grootste dienstverleners in multichannel
klantcontacten in Nederland. In de segmenten Telecom/ISP, Finance,
Retail en ICT/Technology is SNT marktleider in de Benelux. SNT zorgt
voor effectief contact van opdrachtgevers met hun klanten. Op basis
van de doelstellingen van de opdrachtgever optimaliseert SNT de waarde
van de contacten per klantsegment. SNT stelt zich ten doel
aansprekende resultaten te boeken in de balans tussen
klanttevredenheid en kosten, het behalen van inkomsten uit inkomend
klantcontact en het verhogen van de conversie op
telemarketingcontacten.
Service2Media
Service2Media biedt mobile marketing en mobile entertainment
oplossingen voor consumentenmerken, mediabedrijven en mobiele
operators. De focus ligt op interactieve multimedia toepassingen en
crossmedia concepten. Service2Media creert voor haar klanten nieuwe
waarde met doeltreffende, aansprekende en eenvoudig te gebruiken
mobiele diensten; gebaseerd op bewezen innovatievermogen in mobiele
toepassingen en solide operatie.
Meer informatie
Voor meer informatie over SNT kunt u contact opnemen met Marjolijn
Aarnoudse, directeur Clint Contact Services, telefoonnummer 0793-686
130 of email maarnoudse@nl.snt.com.
Voor meer informatie over de M2Fly techniek kunt u contact opnemen met
Peter Broekroelofs, Marketing Director Service2Media, telefoonnummer
0534-500 612 / 06-51 764 325 of email peter@service2media.com. U kunt
ook kijken op www.service2media.com.
Service2Media Logo
SNT Groep NV