SNT Groep NV



Visuele flyer op de gsm belangrijke stap in communicatie met consumenten

Zoetermeer, 25 april 2006

Omdat een plaatje meer zegt dan 1000 woorden

De beurs Telecommerce Dagen 2006 (TCD 2006) is het platform waarop SNT, dienstverlener op het gebied van multichannel klantcontacten, een nieuwe dienst introduceert. SNT lanceert een nieuwe manier om vanuit een contact center consumenten van informatie te voorzien. Centraal in het klantcontact staat de mobiele telefoon, waarop visueel de boodschap wordt ontvangen. SNT maakt hierbij gebruik van de techniek M2Fly, die het mobile marketing bedrijf Service2Media heeft ontwikkeld. Door zich te richten op communicatie via de mobiele telefoon, neemt de beoogde doelgroep van de klant van SNT toe. Vooral jongeren kunnen er gemakkelijker mee bereikt worden. De verzonden boodschap bestaat uit beeld een multimediale flyer en bewerkstelligt daarmee meer merkbeleving en emotie dan bij een tekstbericht of tijdens een telefoongesprek bereikt kunnen worden.

Maximale flexibiliteit
Marjolijn Aarnoudse, directeur Clint Contact Services van SNT: Dit nieuwe kanaal is belangrijk omdat het de jongere doelgroep aanspreekt. Er wordt nu op eigentijdse manier met hen gecommuniceerd. In onze multichannel aanpak is dit een uitbreiding op onze bestaande kanalen MSN, chat, SMS, telefoon, fax en email waarmee we onze klanten veel extra mogelijkheden geven. Het biedt hen meer flexibiliteit in het effectief benaderen van hun doelgroepen. Het verzenden van mobile flyers is volledig gentegreerd binnen het nieuwe front-end van SNT. Flyers kunnen eenvoudig door de contact center agent worden verstuurd. Ook geeft dit maximale flexibiliteit om tijdens campagnes binnen enkele minuten inhoudelijke wijzigingen aan te kunnen brengen om direct in te kunnen spelen op de markt. De vormgeving kan volledig worden afgestemd op de actie en huisstijl van de opdrachtgever. Het is een nieuw kanaal dat optimaal past in service- en salesprocessen, zowel outbound als inbound.

Grote toekomst
Om dit nieuwe kanaal aan te kunnen bieden, werkt SNT met de M2Fly dienst van Service2Media. Peter Broekroelofs, Marketing Director van Service2Media: Wij zien een grote toekomst voor mobile flyers die worden verstuurd vanuit het contact center. Een plaatje zegt nu eenmaal meer dan 1000 woorden. En M2Fly is interactief: met n druk op de knop kan de ontvanger vanuit de flyer het contact center bellen.

SNT
SNT is n van de grootste dienstverleners in multichannel klantcontacten in Nederland. In de segmenten Telecom/ISP, Finance, Retail en ICT/Technology is SNT marktleider in de Benelux. SNT zorgt voor effectief contact van opdrachtgevers met hun klanten. Op basis van de doelstellingen van de opdrachtgever optimaliseert SNT de waarde van de contacten per klantsegment. SNT stelt zich ten doel aansprekende resultaten te boeken in de balans tussen klanttevredenheid en kosten, het behalen van inkomsten uit inkomend klantcontact en het verhogen van de conversie op telemarketingcontacten.

Service2Media
Service2Media biedt mobile marketing en mobile entertainment oplossingen voor consumentenmerken, mediabedrijven en mobiele operators. De focus ligt op interactieve multimedia toepassingen en crossmedia concepten. Service2Media creert voor haar klanten nieuwe waarde met doeltreffende, aansprekende en eenvoudig te gebruiken mobiele diensten; gebaseerd op bewezen innovatievermogen in mobiele toepassingen en solide operatie.

Meer informatie

Voor meer informatie over SNT kunt u contact opnemen met Marjolijn Aarnoudse, directeur Clint Contact Services, telefoonnummer 0793-686 130 of email maarnoudse@nl.snt.com.

Voor meer informatie over de M2Fly techniek kunt u contact opnemen met Peter Broekroelofs, Marketing Director Service2Media, telefoonnummer 0534-500 612 / 06-51 764 325 of email peter@service2media.com. U kunt ook kijken op www.service2media.com.
Service2Media Logo