TCD2006 van 25 t/m 27 april in de Jaarbeurs Utrecht

TCD2006: klanten winnen, binden én behouden

Woerden, 6 maart 2006 - Van 25 tot en met 27 april vindt in hal 3 van de Jaarbeurs in Utrecht de TCD2006 plaats. De zevende editie van dit evenement over klantcontact en relatiemanagement heeft als thema 'Know your Customers'. Tijdens TCD2006 bieden 130 leveranciers oplossingen en diensten aan die bijdragen aan optimaal contact met, en kennis van de klant. TCD2006 is daarmee een ontmoetingsplaats voor vakgenoten op het gebied van contactcenters, CRM, DM en e-marketing.

TCD2006 biedt een combinatie van beurs, congressen en een gala-avond. Daarnaast is er tijdens het DM-feest op de eerste avond van het event de bekendmaking van de DM-man of -vrouw van het jaar.

Congressen
Dagelijks zijn er op de beursvloer gratis congressen te volgen. In samenwerking met de leerstoel e-marketing van de Erasmus Universiteit Rotterdam vindt op dinsdag het e-marketing congres plaats. Samen met de leerstoel Direct Marketing van de Rijksuniversiteit Groningen (RuG) wordt op woensdag het DM congres verzorgd en de Vereniging Contactcenters Nederland (VCN) werkt mee aan een congres op donderdag.
Naast deze congressen biedt TCD2006 praktische workshops in de zogenaamde inlooptheaters. Experts van het Instituut voor Direct Marketing Kennis (IDMK) verzorgen de DM en e-marketing workshops. Rob Woelinga, Wim van der Mark, Marc Borgers en Ronald Verschuren geven tijdens deze sessies direct toepasbare tips.

Awards
Tijdens TCD2006 wordt een aantal prijzen uitgereikt. Op dinsdagavond vindt de bekendmaking plaats van de DM-man of -vrouw van het Jaar. Tijdens het Telecommerce Gala op woensdag worden de Nationale Contact Center Award (NCCA), de Contact Center Promotion Award en de Plantronics Telesales Team Trophy uitgereikt. Deze laatste is een prijs voor het beste outbound-klantcontact, waarbij de deelnemende telemarketingbureaus bellen om geld binnen te halen voor een goed doel. Dit jaar is dat het Nederlandse Rode Kruis.

Thuiswinkelen
In samenwerking met Thuiswinkel.org worden op de beursvloer verschillende facetten van thuiswinkelen belicht, waaronder het steeds populairder wordende webwinkelen. In het hiervoor speciaal ingerichte Thuiswinkel Paviljoen bevinden zich ondermeer betalingsintermediairs, websitebouwers, onderzoeksbureaus en juridische dienstverleners.

Evenement: TCD2006
Datum: 25, 26 en 27 april
Tijd: dinsdag en woensdag van 10.00 - 17.00 en donderdag van 10.00 - 16.00 uur
Plaats: Jaarbeurs Utrecht (hal 3)
Aanmelden via www.tcd2006.nl/registratie

De beurs is vrij toegankelijk na registratie en wordt georganiseerd door BBP. Vorig jaar trok de beurs ruim 6600 bezoekers, ruim vier procent meer dan een jaar eerder.