LMV lanceert vernieuwde website

Lmv

http://www.lmv.nl/

Per 24 april is de vernieuwde website van de Landelijke Makelaars Vereniging LMV operationeel. Deze nieuwe site richt zich, naast het aanbieden van het LMV woningaanbod, ook duidelijk op consumentenvoorlichting.

Ed van de Bijl, directeur LMV:'De LMV is een branche organisatie voor makelaars, maar neemt ook haar maatschappelijke verantwoording richting consumenten en professionele eindgebruikers op het gebied van aan- en verkoop van onroerend goed. Vandaar dat er op de nieuwe site veel ruimte is gemaakt om ook aan voorlichting veel aandacht te besteden. Daarnaast kiest de LMV er duidelijk voor om zelf géén marktpartij te zijn met het aanbod van te koop of te huur staande objecten van de aangesloten makelaars. Het moet de makelaar vrij staan om het woningaanbod zo te kunnen presenteren dat de opdrachtgever optimaal wordt bediend. Om die reden heeft de LMV een strategische samenwerking met de Woonkrant.nl, onderdeel van het Telegraaf mediaconcern. Daarnaast is al het aanbod te vinden op Huislijn.nl.'

Jan Kees Duvekot, voorzitter LMV: 'Veel brancheverenigingen in diverse branches balanceren op de grens tussen belangenbehartiging en marketingformule. De LMV heeft er bewust voor gekozen niet de LMV maar de LMV-makelaar in relatie tot de opdrachtgever centraal te stellen.
Vanzelfsprekend wordt op de nieuwe website aandacht gegeven aan de LMV als brancheorganisatie. Maar veel meer gaat het over die zaken waar zowel de consument als de actieve makelaar in geïnteresseerd zijn. Wat is de toegevoegde waarde van de LMV-makelaar voor de consument en wat zijn de voordelen voor de makelaar om zich te profileren als LMV-makelaar? In een tijd waarin het vak van makelaar evolueert van een zakelijke dienstverlening naar een persoonlijke en commerciële dienstverlening zullen we onze leden hierin moeten begeleiden. Een tevreden consument zorgt voor tevreden makelaars. En tevreden makelaars zullen blij zijn met hun branchevereniging. Het klinkt allemaal heel simpel. Uitgangspunt is dan echter wel dat je de relatie makelaar/consument in beide richtingen centraal moet stellen.'

Voor een duidelijk beeld verwijzen wij u naar www.lmv.nl Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de LMV: 0182-380096 of via info@lmv.nl