LMV lanceert vernieuwde website
Lmv
http://www.lmv.nl/
Per 24 april is de vernieuwde website van de Landelijke Makelaars Vereniging LMV
operationeel. Deze nieuwe site richt zich, naast het aanbieden van het LMV woningaanbod,
ook duidelijk op consumentenvoorlichting.
Ed van de Bijl, directeur LMV:'De LMV is een branche organisatie voor makelaars, maar
neemt ook haar maatschappelijke verantwoording richting consumenten en professionele
eindgebruikers op het gebied van aan- en verkoop van onroerend goed. Vandaar dat er op de
nieuwe site veel ruimte is gemaakt om ook aan voorlichting veel aandacht te besteden.
Daarnaast kiest de LMV er duidelijk voor om zelf géén marktpartij te zijn
met het aanbod van te koop of te huur staande objecten van de aangesloten makelaars. Het
moet de makelaar vrij staan om het woningaanbod zo te kunnen presenteren dat de
opdrachtgever optimaal wordt bediend. Om die reden heeft de LMV een strategische
samenwerking met de Woonkrant.nl, onderdeel van het Telegraaf mediaconcern. Daarnaast is
al het aanbod te vinden op Huislijn.nl.'
Jan Kees Duvekot, voorzitter LMV: 'Veel brancheverenigingen in diverse branches
balanceren op de grens tussen belangenbehartiging en marketingformule. De LMV heeft er
bewust voor gekozen niet de LMV maar de LMV-makelaar in relatie tot de opdrachtgever
centraal te stellen.
Vanzelfsprekend wordt op de nieuwe website aandacht gegeven aan de LMV als
brancheorganisatie. Maar veel meer gaat het over die zaken waar zowel de consument als de
actieve makelaar in geïnteresseerd zijn. Wat is de toegevoegde waarde van de
LMV-makelaar voor de consument en wat zijn de voordelen voor de makelaar om zich te
profileren als LMV-makelaar? In een tijd waarin het vak van makelaar evolueert van een
zakelijke dienstverlening naar een persoonlijke en commerciële dienstverlening
zullen we onze leden hierin moeten begeleiden. Een tevreden consument zorgt voor tevreden
makelaars. En tevreden makelaars zullen blij zijn met hun branchevereniging. Het klinkt
allemaal heel simpel. Uitgangspunt is dan echter wel dat je de relatie makelaar/consument
in beide richtingen centraal moet stellen.'
Voor een duidelijk beeld verwijzen wij u naar www.lmv.nl
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de LMV: 0182-380096 of via info@lmv.nl