Ingezonden persbericht


Persbericht

Rotterdam, 19 april 2006

Mangrove ontwikkelt campagnesite stemrita.nl

Met de start van de verkiezingscampagne voor het lijsttrekkerschap van de VVD is vandaag de campagnesite van Rita Verdonk, www.stemrita.nl, officieel in gebruik genomen. De site is ontwikkeld door het Rotterdamse internetbureau Mangrove thinks ahead en bevat naast nieuwsberichten, speeches, een weblog en de agenda voor de komende twee weken ook een statistisch overzicht van 'Het Rita-effect', de wijzigingen in de peilingen van de diverse onderzoekers op verschillende punten na de kandidaatsstelling van mevrouw Verdonk.

Daarnaast springt vooral de Stem Rita! widget ­ een eenvoudig vormgegeven programmaatje waarmee computergebruikers actuele informatie en handige toepassingen naar hun bureaublad kunnen halen - in het oog. Met de widget kunnen geïnteresseerden aftellen tot aan de definitieve lijsttrekkersverkiezing en op de hoogte blijven van de campagnehoogtepunten.

De campagnesite wordt volledig beheerd met het Content Management Systeem pH8.CMS. Daarnaast wordt het Direct Marketing Systeem pH8.DMS ingezet.

Einde Bericht

Achtergrondinformatie (

Ingezonden persbericht