Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Aanstelling Robert Dijkhuis bij Unamic
Bij Unamic, Customer Contact & Sales, zal Robert Dijkhuis toetreden tot de
directie. Robert zal naast Jeroen ten Haave en Micha Willemse
verantwoordelijk worden voor het beleid van Unamic en zich mede richten
op de verdere groei van Unamic. Robert is sinds medio 1997 in
verschillende leidinggevende functies werkzaam in de Nederlandse
Contact Center branche.
De afgelopen jaren was hij Manager Director van SITEL Netherlands en
Commercieel Directeur van Cvision, een interim management en
consultancy bureau. Voor Cvision was Dijkhuis de afgelopen periode
ondermeer werkzaam bij een grote Nederlandse uitgeverij.
Over Unamic
Unamic staat voor Customer Contact & Sales. In zowel de business-to-consumer
als de business-to-business markt ondersteunt Unamic bedrijven in hun
doelstelling om hun bedrijfsprocessen op de gebieden klantcontacten en verkoop
te optimaliseren. De activiteiten bestaan onder meer uit: in- en outbound
klantcontacten, klantenservice, fulfilment, e-mail afhandeling, sales detachering
en sales outsourcing. Naast haar activiteiten vanuit Nederland biedt Unamic
Customer Contact en Sales ook diensten aan vanuit Paramaribo, Suriname.
Volgens de WGCC, de werkgeversvereniging van call centers, behoort Unamic
tot de snelste groeiers in de branche.
==================================