Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Aanstelling Robert Dijkhuis bij Unamic

Bij Unamic, Customer Contact & Sales, zal Robert Dijkhuis toetreden tot de directie. Robert zal naast Jeroen ten Haave en Micha Willemse verantwoordelijk worden voor het beleid van Unamic en zich mede richten op de verdere groei van Unamic. Robert is sinds medio 1997 in verschillende leidinggevende functies werkzaam in de Nederlandse Contact Center branche.
De afgelopen jaren was hij Manager Director van SITEL Netherlands en Commercieel Directeur van Cvision, een interim management en consultancy bureau. Voor Cvision was Dijkhuis de afgelopen periode ondermeer werkzaam bij een grote Nederlandse uitgeverij.

Over Unamic
Unamic staat voor Customer Contact & Sales. In zowel de business-to-consumer als de business-to-business markt ondersteunt Unamic bedrijven in hun doelstelling om hun bedrijfsprocessen op de gebieden klantcontacten en verkoop te optimaliseren. De activiteiten bestaan onder meer uit: in- en outbound klantcontacten, klantenservice, fulfilment, e-mail afhandeling, sales detachering en sales outsourcing. Naast haar activiteiten vanuit Nederland biedt Unamic Customer Contact en Sales ook diensten aan vanuit Paramaribo, Suriname. Volgens de WGCC, de werkgeversvereniging van call centers, behoort Unamic tot de snelste groeiers in de branche.

==================================