Ingezonden persbericht
Persbericht
Fortis asr gebruikt interactieve chat voor online marketing concept
LiveCom tekent contract met verzekeraar
Amsterdam, 18 april 2006 --- Chatsoftwareontwikkelaar LiveCom heeft deze maand een contract getekend met financiële dienstverlener Fortis ASR. Fortis ASR heeft een marketingtool gelanceerd waarmee haar intermediairs zelf marketingcampagnes kunnen opzetten. Met de chatfunctie van LiveCom kunnen de tussenpersonen live hun vragen over deze tool stellen aan de marketingspecialisten van Fortis ASR.
Met de op 9 maart gelanceerde marketingtool DMonDemand kunnen de intermediairs binnen een paar minuten e-mailings en DM-campagnes samenstellen, waarvan zij de inhoud zelf bepalen. De tool kan segmenteren naar doelgroep en alle uitingen zoveel mogelijk op de huisstijl van het betreffende kantoor afstemmen. Fortis ASR neemt vervolgens als extra service de complete handling voor haar rekening.
De vragen die de marketingspecialisten van Fortis ASR krijgen zijn met name praktisch van aard: vragen over het systeem en inhoudelijke vragen over het concept. "We hebben tot nu toe 140 chatsessies gehad en de reacties zijn erg positief", zegt Paul Top, E-marketing consultant bij Fortis ASR.
Fortis ASR biedt particulieren en bedrijven via onafhankelijke adviseurs een compleet assortiment verzekeringen en financiële producten. Onder deze merknaam zijn sinds 1 oktober 2005 de verzekeraars AMEV, Stad Rotterdam en Woudsend gebundeld. Fortis ASR behoort tot de top drie van intermediairverzekeraars.
Over LiveCom
LiveCom is Nederlands marktleider op het gebied van live (klant) communicatie. Sinds 2001 houdt LiveCom zich bezig met het ontwikkelen van innovatieve ASP oplossingen voor Support en Sales doeleinden op basis van interactieve chat. Vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam draagt LiveCom met de oplossingen LiveCom Support Chat en LiveCom Sales Chat bij aan een effectieve customer service en verhoging van de online verkopen van haar klanten, waaronder Wehkamp, Huis & Hypotheek en ANWB Reizen.
De oplossingen van LiveCom kenmerken zich door een gebruiksvriendelijke volledig web based user interface en een hoge toegankelijkheid, stabiliteit en betrouwbaarheid. Zo biedt LiveCom de enige live business chat toepassing die door meer dan 99% van de internetgebruikers zonder plugins kan worden gebruikt. Daarnaast laten de LiveCom oplossingen zich naadloos integreren met reeds bestaande e-commerce en CRM toepassingen. Voor meer informatie, zie www.livecom.net
Voor meer informatie voor de pers
Margriet Luttikhuizen
Lubbers & De Jong
T: 020 421 0565
F: 020 638 8417
E: Margriet@l-dj.nl
Dit persbericht is ook te vinden op:
http://www.livecom.net/nl/nieuws/persbericht-fortis-asr-webchat.php