persbericht
Media Republic wint drie Spin Awards
Media Republic heeft gisteravond één gouden en één zilveren Spin Award ontvangen voor haar virtuele kindje Eccky. Ook mocht het Amsterdamse cross media bedrijf het podium betreden om een zilveren Spin Award in ontvangst te nemen voor de Heineken Tapvat campagne.
Eccky kreeg goud als winnaar van de "Innovatieprijs" en sleepte zilver in de wacht voor "Beste vrije interactieve concept". Hennie van Velzen, bestuurslid van de SpinAwards, legde ten overstaan van de volle zaal uit waarom Eccky goud verdiende in de innovatie-categorie. "Eccky is een compleet creatief en innovatief concept met internationale potentie van Nederlandse bodem. Een echt interactief exportproduct", aldus Van Velzen. (http://www.spinawards.nl)
Bas Verhart, ceo en oprichter van Media Republic, blikt alvast vooruit. "Eén gouden en één zilveren Spin Award voor Eccky is een geweldige erkenning van de interactieve branche. Eccky gaat de wereld veroveren en het aanwezige talent bij Media Republic geeft ons het vertrouwen dat nodig is voor een innovatieve operatie op deze schaal."
Naast twee Spin Awards voor Eccky mocht Media Republic ism Qi & Brand New Telly een zilveren Spin Award in ontvangst nemen voor haar bijdrage aan de succesvolle Heineken Tapvat campagne.
Over Media Republic (www.mediarepublic.com)
Media Republic ontwikkelt, realiseert en lanceert cross media concepten voor diverse mediabedrijven en adverteerders. De synergie van gecombineerde creativiteit en kennis van nieuwe kanalen en technologieën wordt gebruikt om - in samenwerking met globale en lokale partners - originele en unieke entertainment concepten te realiseren en te lanceren. Media Republic werkt met een groep van meer dan 60 creatieve top talenten, met technische know how en een uitgebreid business netwerk. Media Republic is opgericht in oktober 2002 and gevestigd in het centrum van Amsterdam.
Herengracht 386
1016 CJ
Amsterdam
T +31 20 797 7900
F +31 20 797 7901
Contact
Boukje Lodewijk