Programma's Image Media&TV te zien op 7 regiozenders
Nieuwe tv-producent presenteert formats onlineZOETERMEER, 20060413 -- Productiehuis Image Media&TV bouwt zijn unieke profilering verder uit. De producent heeft een nieuwe website gelanceerd, waarop een aantal innovatieve tv-formats wordt gepresenteerd. Op de site www.imagemediatv.nl worden naast de multiregionale talkshow Negerzoenen&Jodekoeken ook de nieuwe programma's Pubertijd, In een Wip uit je Dip, Niveau Riche en Sterrencaf? Montmartre voorgesteld. Deze programma's bereiken binnenkort minimaal 2,7 miljoen huishoudens.
Het vernieuwende praatprogramma Negerzoenen&Jodekoeken wordt sinds een aantal weken geproduceerd voor diverse regionale omroepen. Graafschap TV (Gelderland), RTV10 (Brabant-ZO), Infothuis (Haaglanden, Westland) en Maximaal TV (Zeeland) hebben de talkshow inmiddels in hun programmering opgenomen. Komende maand volgen diverse stations, waaronder TV&CO (Midden- en West-Brabant) en Regio22 (Noord-Holland). De website
Landelijk dekkende exploitatie
De andere programmaformats die via de nieuwe website worden gepresenteerd, bevinden zich momenteel in pilot-stadium. In de loop van dit kwartaal zullen Pubertijd, In een Wip uit je Dip, Niveau Riche en Sterrencaf? Montmartre gelanceerd worden bij de broadcast-partners van Image Media&TV. De producent heeft als doelstelling een landelijk dekkend geheel van regionale programma's neer te zetten.
Door de grote vraag naar kwalitatieve, originele en betaalbare televisie voor de regionale omroep zijn inmiddels 15 mensen verbonden aan Image Media&TV. Voor de commerci?le exploitatie is Image Media&TV een alliantie aangegaan met Overall Branding in Werkhoven. Via deze organisatie worden de formats in de markt gezet en worden matches met adverteerders gezocht. Er wordt nadrukkelijk gekeken naar mogelijkheden voor product placement en in-script sponsoring. De verkoop van billboarding verloopt ook via Overall Branding. Aanspreekpunt is client services manager Gerwin Konijnenberg, 06 53193854.
Image Media&TV