Ingezonden persbericht
Persbericht: Mailmedia verzorgt exploitatie e-mailbestanden Brisk, Carp, Kellysearch en Kluwer
Mailmedia breidt haar positie binnen business to business bereik fors uit
Amsterdam, 13 april 2006 - Marktleider Mailmedia verzorgt sinds kort de exclusieve exploitatie van de e-mail bestanden van Brisk, Carp, Kellysearch, Facto Magazine, Security Management, Service Management, Sigma Online, ManagementSupport, Kluwer Management en Kluwer Financieel Management. Hiermee groeit het bestand van Mailmedia naar 4 miljoen adressen.
Johan van Mil, Directeur van Mailmedia: "Permission Marketing blijkt inmiddels een volwaardig onderdeel van de communicatiemix voor Business to Business campagnes. Met deze uitbreiding stijgt ons bereik onder de zakelijke beslissers fors".
Naast deze nieuwe titels verzorgt Mailmedia de exploitatie van de bestanden van AD Nieuwsmedia, Adformatie, Autovisie, Autoweek, Babybox, Biosmail, Carros Magazine, Communicatienieuws, CosmoGIRL, De Zaak, DiningCity, E-Folders, ElleGIRL, Endemol, FAN Media, FEM Business, FHM, Financieel Management, fx.nl, Gamemail, Gimmii.nl, Grafivakbeurs, GSMeasy, Hitkrant, Hyves.nl, ID&T, Jobbingmall, Jobnews, Kortingswinkel, Kranten.com, Lekker, Managementsite, Managersonline, Mybutler, Mycarbutler, Mydinnerbutler, Mygadgetbutler, Mymoneybutler, Mytravelbutler, Mywinebutler, Nobiles, NRC Handelsblad, Quotenet, Ricardo, Sante, Sapenda, Soapmail, Speurders, Starstyle, Stepstone, Studenten.net, The Question Library, TINE - The ICT & Networking Event, Totaljobs, Trouw, TV Menu, Twigger, Vakantiebeurs.nl, De Volkskrant, Wannahaves, Zakgeld en zibb.
Over Mailmedia
Mailmedia is het marktleidende full service permission marketing bureau. Mailmedia werkt uitsluitend op basis van ontvangers die graag aanbiedingen per e-mail of SMS willen ontvangen (opt-in) en bereikt daarmee de individuele ontvanger die daadwerkelijk geĂŻnteresseerd is in aanbiedingen. De medewerkers hebben hun sporen verdiend in zowel de traditionele als de interactieve media branche. Mailmedia is actief lid van de DM brancheverenigingen FEDMA en DDMA en van de e-mail marketing association EMMA-nl.