Ingezonden persbericht


Persbericht

Turien & Co. verbetert informatievoorziening met eService Center(TM)

Wilp, 12 april 2006 - Turien & Co. Assuradeuren is een van de grootste assuradeuren van Nederland en voert een uitgebreid pakket aan verzekeringsproducten uit de schade-, zorg- en inkomensverzekeringsmarkt. Bij Turien & Co. is dankzij de ingebruikname van het eService Center(TM) van Trinicom zowel de interne als de externe informatievoorziening verbeterd. Het eService Center(TM) wordt binnenkort verder uitgerold binnen de organisatie.

Turien & Co. zocht naar een tool om kennis op te bouwen en de informatievoorziening te verbeteren. Het bedrijf koos voor het eService Center(TM) vanwege de eenvoud van dat systeem. Bovendien vond Turien & Co. het een groot voordeel dat de oplossing van Trinicom specifiek ontwikkeld is voor de Nederlandse markt, in tegenstelling tot veel vergelijkbare producten. Het totale pakket, bestaande uit de modules web selfservice, e-mail response management en agent support, draait inmiddels binnen twee afdelingen van Turien & Co. De rest van de organisatie volgt op korte termijn. Ook is Turien & Co. van plan het systeem nog dit jaar in te gaan zetten voor Customer Relationship Management.

"Op de afdeling Motorrijtuigen Acceptatie is het systeem volledig operationeel. Dankzij het eService Center(TM) kunnen we het gewenste serviceniveau uitstekend bewaken. Dat was ook onze belangrijkste doelstelling bij de ingebruikname van het systeem. Daarnaast heeft de afdeling Zorg de afgelopen periode een hausse aan contactmomenten gehad. Ook daar heeft het systeem inmiddels zijn waarde bewezen. Verder is het een groot voordeel dat we nu meer inzicht hebben in de klantcontacten", aldus Yde Dekker, Teamleider Motorrijtuigen Acceptatie bij Turien & Co.

Wilco Rietberg, Algemeen Directeur van Trinicom: "De ervaringen van Turien & Co. laten zien dat het eService Center(TM) op meerdere vlakken voordelen biedt: niet alleen voor de afhandeling van klantcontacten, maar ook voor een optimale interne beschikbaarheid van informatie. Dankzij de relatief korte implementatietijd van onze oplossing heeft Turien & Co. er bij de afhandeling van het grote aantal vragen over de nieuwe zorgverzekering al veel profijt van ondervonden.”

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60

E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom

Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management en agent support. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: het Trinicom eService Center(TM). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde eService software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder ClientLogic, Thales, Zilveren Kruis Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Trinicom is één van de snelst groeiende technologiebedrijven in Europa, met een 25ste plaats in de Deloitte Technology Fast 500 EMEA. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.


---

Voor redactionele informatie:

Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,

tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com