Gemeente Pekela
OPENBARE VERGADERING VAN DE RAAD VAN DE GEMEENTE PEKELA
Op dinsdag 11 april 2006 om 20.00 uur zal de gemeenteraad van Pekela
in het gemeentehuis te Oude Pekela in een openbare vergaderding
bijeenkomen.
Voorafgaand aan de vergadering is er vanaf 19.30 uur het vragenuur
voor de leden van de gemeenteraad. Daarin hebben de raadsleden de
gelegenheid aan het college of de burgemeester vragen te stellen en
daarop een toelichting te geven. Dat vragenuur zal alleen dan worden
gehouden als vragen voldoende tijdig en volgens de regels van het
Reglement van orde zijn ingediend.
Nadat het vragenuur is afgewerkt begint de raadsvergadering, waarvoor
de volgende voorlopige agenda wordt aangeboden:
agendanr.
reg.nr.
onderwerp
1.
-
Opening
2.
-
Vaststelling agenda
3.
R0019
Benoeming wethouders en beëdiging benoemden
4.
R0020
Onderzoek geloofsbrieven en vervolgens installatie van nieuwe benoemde
raadsleden in de eventuele vacatures als gevolg van de benoeming van
wethouders uit de raad
5.
R0021
Benoeming waarnemend raadsvoorzitter
6.
R0022
Installatie/beëdiging van de heer Anderson als directeur Rekenkamer
Pekela
7.
-
Spreekrecht burgers over geagendeerde onderwerpen
8.
-
Vaststelling notulen van de vergadering van 28 februari 2006
9.
R0018
Ingekomen stukken en mededelingen
10.
R0023
Aanpassing verordening voorzieningen huisvesting onderwijs
11.
R0025
Collegevoorstel tot het onderbrengen van de exploitatie van
gemeentelijke sporthallen bij Sportfondsen Pekela b.v.
12.
-
Overzicht onvoorziene/incidentele bestedingen
13.
-
Sluiting
De bijbehorende stukken liggen ter inzage in het gemeentehuis, kamer
bibliotheek, vanaf maandagmorgen 09.00 uur.
Degene, die gebruik wil maken van het spreekrecht (punt 3 van de
agenda) dient dit ten minste 48 uren voor de vergadering te melden bij
de griffier in het gemeentehuis te Oude Pekela. Hiervoor wordt
verwezen naar artikel 14 van het Reglement van orde.
Nadere informatie over het vorenstaande kan bij de griffier van de
raad worden verkregen.