Travel Unie International Nederland N.V.
holland international lanceert tweede editie duitslandbrochure
Complete full colour uitgave vervangt prijsbijlage zomerseizoen 2006
Rijswijk, donderdag 30 maart 2006 - Vanaf 7 april 2006 brengt Holland
International een nieuwe full colour editie van de Duitsland brochure
op de markt. Deze brochure vervangt de huidige gids en toont extra
accommodaties, aantrekkelijke prijsverlagingen én voor het eerst All
Inclusive hotels in dit populaire vakantieland. Voor het gemak staan
de (prijs)veranderingen steeds apart vermeld bij de betreffende
accomodaties, zodat in één oogopslag duidelijk is wát er precies
veranderd is. Handig en overzichtelijk dus! Om deze reden zal er
binnenkort ook een nieuwe editie van de brochure Vakantieparken
verschijnen.
Holland International is zeer actief op de Duitse markt en
presenteert, anders dan voorheen, een volledig nieuwe brochure in
plaats van een losse prijsbijlage. Op deze manier komen álle
uitbreidingen overzichtelijk aan bod en hoeft de klant niets te
missen. De prijzen zijn geldig voor boekingen van 1 april tot en met
31 oktober. In deze tweede uitgave staan superscherpe prijzen
inclusief de hoogste vroegboekkortingen en verhoogde kinderkorting.
All Inclusives
Nieuw in het aanbod van Duitsland zijn de zeer populaire All Inclusive
hotels, die tegenwoordig niet meer weg zijn te denken uit het
(zomer)vakantieaanbod. Daarnaast heeft Holland International het
grootste aanbod vakantieparken voor het hele gezin, arrangementen naar
de leukste attractieparken, waaronder Movie Park en een exclusieve WK
studio in Winterberg! Kortom om een gevarieerd aanbod met verrassende
bestemmingen om de hoek. Vanaf 7 april ligt de nieuwe Holland
International Duitsland brochure bij alle ANVR reisbureaus.