Ingezonden persbericht
Persbericht
SpeechFrame® nu ook beschikbaar voor Windows en Linux
Soesterberg, 5 april 2006 - Comsys maakt bekend dat het telefonieplatform SpeechFrame® nu ook beschikbaar is voor de besturingssystemen Windows en Linux. Tot voor kort draaide SpeechFrame® alleen op het SUN Solaris-platform. Dankzij het vervangen van specifiek voor SUN geprogrammeerde componenten door JAVA-componenten functioneert SpeechFrame® nu platformonafhankelijk en is daarmee breder beschikbaar.
SpeechFrame® is een interactief voice response- (IVR) en telefonieplatform voor het geautomatiseerd afhandelen van telefoongesprekken. In de telecombranche, waar SpeechFrame® voornamelijk veel wordt toegepast, is SUN Solaris een gangbaar besturingssysteem. In andere marktsegmenten wordt echter vaak gebruik gemaakt van Windows of Linux. Ook deze marktsegmenten, zoals het MKB, finance, ISP etc., kunnen in het vervolg profiteren van de voordelen van SpeechFrame, zoals besparing van kosten en een hoger serviceniveau.
Hans Stapel, manager marketing en sales bij Comsys: "De platformonafhankelijkheid van SpeechFrame® biedt potentiële klanten meer flexibiliteit en vrijheid. Zij kunnen nu zelf bepalen op welk systeem ze onze oplossing afgeleverd willen krijgen."
Comsys B.V., Laan Blussé van Oud Alblas 2A, Postbus 61, 3769 ZH Soesterberg.
Tel. 033 - 445 22 00, e-mail: info@comsys.nl, website: www.speechframe.com of www.comsys.nl.
Over Comsys
Comsys levert, integreert en onderhoudt SpeechFrame®, een familie van voice response systemen (IVR's), voor (spraakgestuurde) self-service oplossingen, multimedia contact centers en netwerk services. Hiermee richt Comsys zich voornamelijk op retailorganisaties, mediabedrijven, financiële instellingen en telecom operators. Comsys heeft ruim 25 jaar ervaring in geautomatiseerde klantencommunicatie en wereldwijd honderden installaties gerealiseerd. Comsys is gevestigd in Soesterberg (Nederland) en heeft nevenvestigingen in Engeland en Duitsland.