Ingezonden persbericht
Persbericht
Morningstar Systems levert CRM-pakket InterAction aan advocatenkantoor Pels Rijcken & Droogleever Fortuijn
Heerlen, 4 april 2006 - Morningstar Systems, specialist op het gebied van Context Management en Enterprise Content Management, gaat de Customer Relationship Management (CRM)-oplossing InterAction implementeren bij advocaten- en notarissenkantoor Pels Rijcken & Droogleever Fortuijn. Het kantoor koos voor InterAction na een zorgvuldige vergelijking van verschillende pakketten.
InterAction van Lexis Nexis Interface Software is een flexibel CRM-platform, dat door meer dan zestig procent van de grootste Amerikaanse advocatenkantoren wordt gebruikt voor het beheer van klantrelaties. Het stelt organisaties in staat om hun relatienetwerk bloot te leggen, uit te breiden en te transformeren naar nieuwe bronnen van inkomsten. Morningstar Systems is de enige partij die de oplossing in de Benelux op de markt brengt.
Pieter Offers, hoofd facilitaire dienst & automatisering bij Pels Rijcken: "Voor de selectie van het juiste CRM-pakket hebben we onze eisen en wensen vooraf duidelijk op papier gezet. De hoofdpunten hieruit zijn dat er een kantoorbreed, zeer gebruikersvriendelijk, CRM-systeem moest komen. Een CRM-systeem waarin relatie- en cliëntgegevens eenvoudig toegevoegd, gemuteerd en opgezocht kunnen worden. Zoekresultaten moeten gebruikt kunnen worden in Word en Outlook ten behoeve van onze dagelijkse werkzaamheden. En wij vinden het van zeer groot belang dat het systeem goede marketingmogelijkheden biedt, voor ondersteuning van zowel centrale als decentrale marketingactiviteiten. Daarnaast is het belangrijk dat het een systeem is dat naadloos gekoppeld kan worden aan de bestaande financiële- en document management systemen binnen ons kantoor. InterAction voldoet eigenlijk als enige echt aan al onze wensen en zal dat door de uitgebreide functionaliteit en overkoepelende integratie ook de komende jaren blijven doen. Bovendien bestond er al een goede relatie met Morningstar Systems. De keuze was dus snel gemaakt."
René Beulen, directeur van Morningstar Systems: "De relaties die men onderhoudt met klanten en potentiële klanten vormen het meest waardevolle bezit van een advocatenkantoor. Omdat we merkten dat veel Nederlandse advocatenkantoren - waarvan we een groot aantal tot ons klantenbestand mogen rekenen - behoefte hadden aan een goed CRM-pakket, hebben we onlangs InterAction toegevoegd aan ons productaanbod. Pels Rijcken is al jaren klant bij ons en we zijn dan ook zeer verheugd over hun keuze voor InterAction."
Morningstar Systems - Nieuw Eyckholt 292H, 6419 DJ, HEERLEN
Tel.: 045 - 576 0710, Fax: 045 - 576 0719, e-mail: info@morningstarsystems.nl,
internet: www.morningstarsystems.nl
Over Morningstar Systems
Morningstar Systems, specialist op het gebied van Context Management en Enterprise Content Management, is gericht op het verbeteren van informatie-intensieve processen binnen en tussen bedrijven. Centraal daarbij staat de samenhang tussen gestructureerde gegevensbronnen (databases, applicaties) en ongestructureerde gegevensbronnen (e-mail, tekstdocumenten, presentaties enzovoort). Morningstar ontwikkelde een aantal implementatiemethoden en technieken die hebben geleid tot een nieuwe expertise aangeduid als 'Context Management'. Ter ondersteuning daarvan levert het bedrijf als gecertificeerd wederverkoper een aantal hoogwaardige toepassingen op het gebied van portalbouw, documentbeheer, klantbeheer, alsmede records-, workflow- en kennismanagement. De klanten van het bedrijf zijn onder meer actief in de sectoren petrochemie, farmachemie, financiële dienstverlening en advocatuur.
Morningstar Systems is opgericht in 1996 en heeft vestigingen in Heerlen (hoofdkantoor), Amstelveen, Londen (UK) en Baltimore (VS). Morningstar Systems was in 2005 Interwoven's Enterprise Partner of the Year en winnaar van de VIP Applicatie van het Jaar Award 2004 en 2005.
Meer informatie: www.morningstarsystems.nl
---
Voor redactionele informatie (Ref.: 0706):
Influx PR - Frieda Zieleman - Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn.
Tel.: 055 366 3034, e-mail: frieda@influx-pr.com