www.hilversumgoedbekeken.nl in de lucht
29 maart 2006
Met ingang van woensdag 29 maart is de website hilversumgoedbekeken.nl
officieel 'in de lucht'. Deelnemers en publiek van de Nike Hilversum
City Run kunnen als eerste profiteren van aantrekkelijke acties op
deze nieuwe website. De website is bedoeld voor inwoners en bezoekers
van Hilversum en presenteert het brede aanbod van Hilversum op het
gebied van media, winkelen, cultuur, architectuur, natuur, uitgaan,
festivals en wonen.
De lancering van hilversumgoedbekeken.nl is één van de activiteiten
van Hilversum Goed Bekeken, het citymarketing initiatief van het
platform Citymarketing. In het platform Citymarketing zijn
vertegenwoordigers van winkels, media, horeca, cultuur, gemeente en
overig ondernemend Hilversum verenigd om gezamenlijk te werken aan een
krachtige profilering van Hilversum. Doel is om de regionale
trekkracht van Hilversum te versterken, meer bezoekers en bedrijven
aan te trekken, maar ook om de inwoners van Hilversum weer trots te
maken op hun stad. De slogan Hilversum Goed Bekeken is een knipoog
naar Hilversum mediastad, maar staat vooral voor: 'Hilversum is de
moeite waard om eens goed naar te kijken', omdat Hilversum nog zoveel
meer te bieden heeft.
De website biedt de mogelijkheid om het brede aanbod van Hilversum
goed onder de aandacht te brengen. Op de website vindt men actuele
informatie over gebeurtenissen, activiteiten en organisaties in
Hilversum. Per onderwerp worden links naar relevante organisaties in
Hilversum weergegeven. Ook biedt de website ruimte voor acties,
arrangementen en aanbiedingen. Zo kunnen bezoekers van de site op dit
moment bijvoorbeeld inschrijven voor een kookcursus bij Oldenhof
Kookkado met een aantrekkelijke korting. Om Hilversum extra goed te
kunnen bekijken vindt men op de website een fotoalbum waar in de loop
van de tijd mooie, ontroerende en typerende foto's van Hilversum
zullen worden verzameld.
In samenwerking met de Nike Hilversum City Run start
hilversumgoedbekeken.nl woensdag 29 maart met twee leuke acties.
Deelnemers van de Nike Hilversum Cityrun kunnen op
hilversumgoedbekeken.nl met hun startnummer een tegoedbon downloaden
voor gratis parkeren op 2 april, aangeboden door de gemeente
Hilversum.
Ook het publiek van de Nike Hilversum City Run maakt kans om in de
prijzen te vallen, Hilversum Goed Bekeken nodigt iedereen uit om
foto's te maken van de deelnemers op de mooiste of typerendste plekken
van Hilversum. Deze foto's kunnen worden aangeboden op de website
hilversumgoedbekeken.nl. De beste foto?s worden geplaatst in het
fotoalbum van de website en maken kans op een 'Goois genoegen
arrangement' aangeboden door hotel Lapershoek, een 'Illy serving
machine', aangeboden door Oldenhof Kookkado, of een dinerbon voor twee
personen aangeboden door De Jonghe Graef van Buuren. Kortom, wie naar
de Nike Hilversum City Run komt op 2 april heeft het goed bekeken!
Organisaties en bedrijven in Hilversum kunnen hun link aanmelden op de
website. Bezoekers van de website kunnen zich abonneren op een
nieuwsbrief zodat men goed op de hoogte blijft van nieuwe
ontwikkelingen in Hilversum en op de website.
Gemeente Hilversum