Gemeente Hilversum

www.hilversumgoedbekeken.nl in de lucht

29 maart 2006
Met ingang van woensdag 29 maart is de website hilversumgoedbekeken.nl officieel 'in de lucht'. Deelnemers en publiek van de Nike Hilversum City Run kunnen als eerste profiteren van aantrekkelijke acties op deze nieuwe website. De website is bedoeld voor inwoners en bezoekers van Hilversum en presenteert het brede aanbod van Hilversum op het gebied van media, winkelen, cultuur, architectuur, natuur, uitgaan, festivals en wonen.

De lancering van hilversumgoedbekeken.nl is één van de activiteiten van Hilversum Goed Bekeken, het citymarketing initiatief van het platform Citymarketing. In het platform Citymarketing zijn vertegenwoordigers van winkels, media, horeca, cultuur, gemeente en overig ondernemend Hilversum verenigd om gezamenlijk te werken aan een krachtige profilering van Hilversum. Doel is om de regionale trekkracht van Hilversum te versterken, meer bezoekers en bedrijven aan te trekken, maar ook om de inwoners van Hilversum weer trots te maken op hun stad. De slogan Hilversum Goed Bekeken is een knipoog naar Hilversum mediastad, maar staat vooral voor: 'Hilversum is de moeite waard om eens goed naar te kijken', omdat Hilversum nog zoveel meer te bieden heeft.

De website biedt de mogelijkheid om het brede aanbod van Hilversum goed onder de aandacht te brengen. Op de website vindt men actuele informatie over gebeurtenissen, activiteiten en organisaties in Hilversum. Per onderwerp worden links naar relevante organisaties in Hilversum weergegeven. Ook biedt de website ruimte voor acties, arrangementen en aanbiedingen. Zo kunnen bezoekers van de site op dit moment bijvoorbeeld inschrijven voor een kookcursus bij Oldenhof Kookkado met een aantrekkelijke korting. Om Hilversum extra goed te kunnen bekijken vindt men op de website een fotoalbum waar in de loop van de tijd mooie, ontroerende en typerende foto's van Hilversum zullen worden verzameld.

In samenwerking met de Nike Hilversum City Run start hilversumgoedbekeken.nl woensdag 29 maart met twee leuke acties. Deelnemers van de Nike Hilversum Cityrun kunnen op hilversumgoedbekeken.nl met hun startnummer een tegoedbon downloaden voor gratis parkeren op 2 april, aangeboden door de gemeente Hilversum.
Ook het publiek van de Nike Hilversum City Run maakt kans om in de prijzen te vallen, Hilversum Goed Bekeken nodigt iedereen uit om foto's te maken van de deelnemers op de mooiste of typerendste plekken van Hilversum. Deze foto's kunnen worden aangeboden op de website hilversumgoedbekeken.nl. De beste foto?s worden geplaatst in het fotoalbum van de website en maken kans op een 'Goois genoegen arrangement' aangeboden door hotel Lapershoek, een 'Illy serving machine', aangeboden door Oldenhof Kookkado, of een dinerbon voor twee personen aangeboden door De Jonghe Graef van Buuren. Kortom, wie naar de Nike Hilversum City Run komt op 2 april heeft het goed bekeken! Organisaties en bedrijven in Hilversum kunnen hun link aanmelden op de website. Bezoekers van de website kunnen zich abonneren op een nieuwsbrief zodat men goed op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen in Hilversum en op de website.