De Telefoongids vindt iedere seconde één bedrijf in Amsterdam
Regionale billboard campagne met levensgrote teller van start
Amsterdam, 24 maart 2006 - De Telefoongids start een billboardcampagne met realtime teller. Amsterdam is de eerste stad waar deze billboards met teller te vinden zijn. De teller is 8 meter lang en 1.10 meter hoog en houdt bij hoeveel bedrijven er al gevonden zijn sinds 9 maart. Per dag vinden duizenden mensen een product of dienst via De Telefoongids. Jaarlijks worden er 323 miljoen bedrijven in Nederland met De Telefoongids gevonden. De teller zal uitwijzen hoeveel bedrijven er de komende weken in de regio Amsterdam gevonden zijn.
De campagne heeft als doel het onder de aandacht brengen van de hoeveelheid bedrijven dat daadwerkelijk gevonden wordt met behulp van de verschillende producten van De Telefoongids. De teller registreert zowel de zoekacties via De Telefoongids, detelefoongids.nl, de CD-foongids, 0900-1313 en sms 1313. De campagne duurt drie weken. Na Amsterdam zullen ook Rotterdam, Eindhoven, Utrecht en Den Haag zien hoeveel bedrijven men met De Telefoongids per seconde vindt.
In de regio Amsterdam zijn de billboards met teller te zien langs de A9 en A10. De regionale billboardcampagne is onderdeel van de landelijke campagne "Elke seconde 10 bedrijven gevonden met De Telefoongids" op de website van De Telefoongids:
Over De Telefoongids BV
Maandelijks wordt De Telefoongids door meer dan 5,2 miljoen unieke bezoekers gebruikt voor het vinden van bedrijfs- en persoonsgegevens. Hierdoor staat
Meer informatie over De Telefoongids is te vinden op:
# # #
Beeldmateriaal is te vinden op: