Ingezonden persbericht
Persbericht
Nieuwegein - 24 maart 2006
Bol.com webwinkel van het jaar 2006
Publiekslieveling bol.com oogst ook waardering van de jury bij Thuiswinkelawards
Gisteravond sleepte bol.com maar liefst twee Thuiswinkelawards in de
wacht: de Publieksprijs in de categorie multimedia en de gouden
Vakprijs, waarmee bol.com de 'Beste Thuiswinkel 2006' is. De populairste
webwinkel van Nederland* won al vier keer eerder de publieksprijs. Niet
eerder sloot de vakjury zich aan bij het oordeel van webwinkelaars.
Daniel Ropers, directeur van bol.com: "We hebben altijd al de waardering
van onze klanten gekregen en we vinden het fantastisch dat de jury van
vakmensen nu ook een kroon op ons werk zet. De Publieksprijs blijft
natuurlijk de mooiste prijs die je kunt krijgen."
De komende drie dagen viert bol.com feest met zijn klanten en stuurt
bestellingen die vandaag tot en met zondag gedaan worden, zonder
verzendkosten naar klanten toe.
De jury
De vakjury bestond uit twintig professionals uit de e-commerce en
retailwereld en stond onder leiding van Roel Pieper. In de
jurybeoordeling is gekeken naar kwaliteit, creativiteit, ondernemerschap
en het vermogen tot vernieuwen.
* bleek al eerder uit onderzoek van Blauw research
Over bol.com
Sinds de start in maart 1999 van bol.com in Nederland zijn meer dan acht
miljoen bestellingen afgeleverd. Van de ruim vier miljoen online kopers
in Nederland zijn er bijna twee miljoen klant bij bol.com. Bol.com is
daarmee marktleider op het gebied van online verkoop van mediaproducten
en de grootste internetwinkel van Nederland. Bol.com kreeg van de
Stichting Thuiswinkelawards de Publieksprijs 2006 in de categorie
Multimedia en de Vakprijs 'Beste Thuiswinkel'.
# # #
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
bol.com
Daniel Ropers
030-600 8888
mailto:dropers@bol.com
http://www.nl.bol.com
Edelman
Leoni Janssen
023-554 2030
mailto:leoni.janssen@edelman.com
http://www.edelman.com/nl