Ingezonden persbericht


Persbericht

Nieuwegein - 24 maart 2006

Bol.com webwinkel van het jaar 2006

Publiekslieveling bol.com oogst ook waardering van de jury bij Thuiswinkelawards

Gisteravond sleepte bol.com maar liefst twee Thuiswinkelawards in de wacht: de Publieksprijs in de categorie multimedia en de gouden Vakprijs, waarmee bol.com de 'Beste Thuiswinkel 2006' is. De populairste webwinkel van Nederland* won al vier keer eerder de publieksprijs. Niet eerder sloot de vakjury zich aan bij het oordeel van webwinkelaars. Daniel Ropers, directeur van bol.com: "We hebben altijd al de waardering van onze klanten gekregen en we vinden het fantastisch dat de jury van vakmensen nu ook een kroon op ons werk zet. De Publieksprijs blijft natuurlijk de mooiste prijs die je kunt krijgen."

De komende drie dagen viert bol.com feest met zijn klanten en stuurt bestellingen die vandaag tot en met zondag gedaan worden, zonder verzendkosten naar klanten toe.

De jury
De vakjury bestond uit twintig professionals uit de e-commerce en retailwereld en stond onder leiding van Roel Pieper. In de jurybeoordeling is gekeken naar kwaliteit, creativiteit, ondernemerschap en het vermogen tot vernieuwen.


* bleek al eerder uit onderzoek van Blauw research

Over bol.com
Sinds de start in maart 1999 van bol.com in Nederland zijn meer dan acht miljoen bestellingen afgeleverd. Van de ruim vier miljoen online kopers in Nederland zijn er bijna twee miljoen klant bij bol.com. Bol.com is daarmee marktleider op het gebied van online verkoop van mediaproducten en de grootste internetwinkel van Nederland. Bol.com kreeg van de Stichting Thuiswinkelawards de Publieksprijs 2006 in de categorie Multimedia en de Vakprijs 'Beste Thuiswinkel'.

# # #

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

bol.com
Daniel Ropers
030-600 8888
mailto:dropers@bol.com
http://www.nl.bol.com

Edelman
Leoni Janssen
023-554 2030
mailto:leoni.janssen@edelman.com
http://www.edelman.com/nl