29
30
31
/>
Maart 2006
Na brons komt zilver!
Meerdere jaren achtereen ontving de Jong Intra de bronzen Award van
Tourism Malaysia. Dit jaar echter heeft de Jong Intra in Berlijn, ten
tijde van de ITB, van Tourism Malaysia de Silver Award voor de
Touroperator Performance Nederland 2005 in ontvangst mogen nemen. Een
kroon op een zeer succesvol jaar voor de bestemming Maleisië in het
programma van de Jong Intra!
Sterke belangstelling voor ver bij de Jong Intra.
Naast Maleisië staan ook de overige verre bestemmingen in het
productaanbod van de Jong Intra Vakanties volop in de belangstelling.
De programma's voor Zuid-Afrika, Thailand, Sri Lanka/Malediven/India,
Australië/Nieuw Zeeland, China en niet in de laatste plaats de
Aziatische Steden zijn zeer succesvol.
Winter 2005/6.
De programma's voor Australië/Nieuw Zeeland, Sri Lanka/Malediven/India
en de Aziatische Steden kennen nog geen vergelijk met een vorig
winterseizoen, maar de start is zeer veelbelovend. De winterboekingen
voor de producten Zuid-Afrika, Thailand, Maleisië en China van de Jong
Intra Vakanties laten een zeer sterke plus zien, welke oploopt tot wel
40% ten opzichte van het vorige winterseizoen. Het zeer uitgebreide
aanbod aan reismogelijkheden biedt cliënten die voor het eerst een
bepaalde bestemming bezoeken alle reisonderdelen, maar ook de
repeaters zijn inmiddels vertrouwd met de kennis en kwaliteit van het
verre reizen team van de Jong Intra. Naast de geheel georganiseerde
reizen bieden de verschillende reisonderdelen ook alle mogelijkheden
voor een droomreis.
Zomer 2006.
Voor het zomerseizoen 2006 plussen alle verre bestemmingen zeer sterk
in het aantal passagiers en omzet. Australië/Nieuw Zeeland, China en
Thailand zijn hierin zeer sterke uitblinkers bij de Jong Intra. Maar
ook de boekingen voor Zuid-Afrika en Maleisië plussen. De
groeipercentages zijn fors te noemen.
Veranderde strategie werpt eerste vruchten af!
De strategische verandering in met name het productportfolio, ingezet
door de Jong Intra in mei 2005, werpt z'n vruchten af. De vier
specialismen waar de onderneming bewust voor gekozen heeft
(Excursie-en rondreizen, Steden, Verre Reizen en
Wintersport/landenbrochures) worden uitstekend verkocht. De winter
wordt, zoals het zich nu laat aanzien, met 10% meer omzet afgesloten
en de zomer 2006 kent een, weliswaar bescheiden, omzetstijging van 1,7
procent.