Duizendste berijder schrijft zich in voor voordelige reclameauto
NEDERLAND, 20060317 -- Het in Rotterdam gevestigde HOPR Mobile Media heeft op donderdag 16 maart de duizendste berijderinschrijving ontvangen voor één van de honderd met reclame bestickerde Smarts. Onder de inschrijvers bevinden zich o.a. advocaten, freelancers, huisvrouwen en studenten. De interesse voor het rijden van een voordelige auto bestickerd met reclame komt vanuit alle leeftijdsgroepen en lagen van de bevolking.HOPR-berijders leasen voor een gereduceerd bedrag van 149 euro per maand een eigen Smart; inclusief brandstof, verzekering, wegenbelasting en onderhoud. In ruil hiervoor rijden de bestuurders een minimum van 800 kilometer per maand in hun met reclame bestickerde Smarts. De berijders worden vooraf geselecteerd door middel van een uitgebreide selectieprocedure; ze voldoen aan vooropgestelde geografische en demografische criteria en behoren tot een stedelijke groep opinieleiders. Deze zorgvuldige selectie naar locatie, mobiliteitsgedrag en levensstijl zorgt voor een optimale zichtbaarheid en effectiviteit van de reclame-uiting van de adverteerder.
De eerste 50 Smarts van HOPR Mobile Media gaan 1 juni in Amsterdam en Rotterdam de weg op.
Ingezonden persbericht