Published: 07:00 17.03.2006 GMT+1 /HUGIN /Source: USG People NV /AEX: USG /ISIN: NL0000354470
Vierde kwartaal en jaarresultaten 2005 USG People
Sterke stijging operationeel resultaat (+ 62% pro forma) door omzetgroei en kostenreducties.
Almere, 17 maart 2006, 7u00.
Kerncijfers, gebaseerd op geconsolideerde cijfers
Kernpunten vierde kwartaal 2005
- Omzet steeg in het laatste kwartaal tot 819,4 miljoen euro (2004: 350,8 miljoen euro)
- Operationeel resultaat* steeg naar 42,1 miljoen euro, waarvan autonoom 24,6 miljoen euro en bijdrage Solvus 17,5 miljoen euro
- Benodigde voorziening voor reorganisatie van 21,5 miljoen euro is lager dan het eerder gecommuniceerde bedrag van 25 miljoen euro
- Sterker wordend herstel MKB in Nederland
- Kredietfaciliteit ad 700 miljoen euro ondertekend in november 2005
Kernpunten jaarresultaat 2005
- De omzet steeg tot 1.978 miljoen euro (2004: 1.300 miljoen euro)
- Het bruto resultaat steeg met 39% tot 506,5 miljoen euro (2004: 364,1 miljoen euro)
- Het operationeel resultaat* steeg van 39,0 miljoen euro in 2004 tot 91,1 miljoen euro in 2005
- Belastingdruk van 44% door eenmalige effecten
- De netto winst, voor buitengewone kosten, bedraagt 38,3 miljoen euro
- De netto winst, voor buitengewone kosten bedraagt 1,22 euro per aandeel, op basis van het aantal uitstaande aandelen per 31 december 2005
- Dividend pay out 0,40 euro per aandeel
* Het operationeel resultaat is het bedrijfsresultaat gecorrigeerd voor amortisatie van immateriële vaste activa, buitengewone kosten voor reorganisatie en transactiekosten overname Solvus.
"De goede resultaatontwikkeling in het vierde kwartaal toont overduidelijk aan dat we op koers liggen" aldus Ron Icke, CEO van USG People."Onze omzet stijgt, de kosten dalen relatief en de winstgevendheid verbetert sterk. Bijna al onze labels haalden een beter bedrijfsresultaat in vergelijking met voorgaande kwartalen. Positief is ook het herstel van het MKB segment dat zich al in het derde kwartaal aandiende maar in het vierde kwartaal verder aan momentum heeft gewonnen. Daarnaast zien wij verder herstel in Nederland bij Start en Unique; het voorzichtige herstel uit het derde kwartaal heeft zich krachtig doorgezet in het vierde kwartaal van 2005".
"Door de overname van Solvus heeft USG People belangrijke strategische doelstellingen behaald. Als top-vijfspeler in Europa en top-tweespeler in de Benelux onderscheiden wij ons door een sterke multibrandstrategie, beschikken we over een evenwichtig opgebouwde portfolio die onze groep minder conjunctuurgevoelig maakt en hebben we de juiste schaalgrootte en aantrekkingskracht voor aandeelhouders, flexwerkers en onze eigen medewerkers. Ik dank hen uitdrukkelijk voor hun inzet en trouw tijdens het voorbije jaar", aldus Ron Icke die voorts aangeeft dat "2006 goed is begonnen en hij voor het gehele jaar 2006 een verdergaande omzetgroei en resultaatverbetering verwacht".
Kerncijfers, gebaseerd op pro forma en organische cijfers
Kernpunten vierde kwartaal 2005
- Omzetgroei van 11,4% ten opzichte van vierde kwartaal 2004
- Operationele kostenratio verbeterde naar 18,7% van de omzet (4e kwartaal 2004: 20,6%)
- Sterke verbetering van het operationeel resultaat naar 42,1 miljoen euro ofwel 5,1% van omzet (4e kwartaal 2004: 29,6 miljoen euro ofwel 4,0% van de omzet)
- Benodigde voorziening voor reorganisatie van 21,5 miljoen euro minder hoog dan het eerder gecommuniceerde bedrag van 25 miljoen euro
Kernpunten jaarresultaat 2005
- De omzet steeg met 9,1% tot 2.993 miljoen euro (2004: 2.743 miljoen euro)
- Sterke verbetering operationele kosten tot 19,8% van de omzet (2004: 21,1%)
- Sterke stijging operationeel resultaat met 62% tot 117,5 miljoen euro (2004: 72,8 miljoen euro)
- Operationele nettowinst (voor buitengewone kosten) bedraagt 50 miljoen euro
- Operationele WPA (voor buitengewone kosten) bedraagt 1,58 euro
Toelichting op gepresenteerde financiële cijfers in dit persbericht
Kerncijfers voor het vierde kwartaal gebaseerd op geconsolideerde cijfers bevat de resultaten van USG People inclusief Solvus vanaf 1 september 2005 geconsolideerd. De tabellen in bijlage 1 en 2 zijn ook gebaseerd op deze geconsolideerde cijfers en bevatten de resultaten van Solvus over vier maanden. De overige resultaten in dit persbericht zijn pro forma en organisch.
Wij hebben deze wijze van benadering gekozen omdat we menen aandeelhouders een beter en vollediger inzicht te geven door toevoeging van pro forma organische resultaten dan wanneer we alleen de geconsolideerde cijfers zouden presenteren. Pro forma betekent dat we ervan uitgaan dat Solvus voor de volledige 12 maandsperiode van 2005 is geconsolideerd. Om een goede vergelijking mogelijk te maken is dit ook als uitgangspunt voor 2004 genomen. Organisch betekent dat de cijfers exclusief desinvesteringen zijn zodat de gepubliceerde resultaten goed vergelijkbaar zijn.
Bijlage 4 geeft de jaarcijfers per december 2005 op geconsolideerde basis.
Toelichting op de vierde kwartaal- en jaarresultaten 2005
Omzet
De omzet van de groep steeg in het vierde kwartaal met dubbele cijfers naar 819,4 miljoen euro ten opzichte van het vierde kwartaal van 2004. Het is voor het eerst sinds jaren dat weer een groei met dubbele cijfers werd gerealiseerd. De omzetgroei versnelde in het vierde kwartaal ten opzichte van de eerdere kwartalen. In Nederland, het werkgebied waar ongeveer 45% van de groepsomzet wordt behaald, werd een plus van 13,4% genoteerd. In de regio België en Luxemburg groeide de omzet met circa 9%. Spanje en Duitsland groeiden met meer dan 20% en Italië met 15%. In Frankrijk bedroeg de groei 2,5% en lag daarmee in lijn met de marktgroei. In de regio Oostenrijk, Zwitserland en Polen daalde de omzet licht ten opzichte van voorgaand jaar.
Brutomarge
De brutomarge kwam uit op 23,8% van de omzet tegenover 24,6% in dezelfde periode van voorgaand jaar. Ten opzichte van het derde kwartaal 2005 is de brutomarge in het vierde kwartaal met 60 basispunten gestegen. De margedaling ten opzichte van het vierde kwartaal 2004 wordt voor een groot deel verklaard door de omzetdaling bij het Special Services segment (HR Services, Training & Education, Customer Care) en daarnaast door het moment van vrijval van opgebouwde reserveringen gedurende het jaar. In 2004 vond deze vrijval grotendeels plaats in het vierde kwartaal wat toen resulteerde in een hoge bruto marge. In 2005 is de toerekening van kosten over het jaar aangepast. Over het halfjaar berekend kwam de marge ongeveer gelijk uit aan de marge in 2004, zowel voor het eerste als het tweede halfjaar wat duidelijk maakt dat aan de jarenlange daling een einde is gekomen. Voor 2006 verwachten we een autonome stijging van de bruto marge.
Bedrijfskosten
De operationele bedrijfskosten stegen in het laatste kwartaal met slechts 1,2 miljoen euro (0,8%) ten opzichte van dezelfde periode in voorgaand jaar. Doordat de omzet sterk steeg nam de verhouding van de operationele kosten in een percentage van de omzet af van 20,6% in het laatste kwartaal van 2004 naar 18,7% in 2005. Voor geheel 2005 bedraagt de kostenstijging 2,5% en dat is het saldo van enerzijds hogere verkoopkosten en anderzijds besparingen uit de integratie van de front- en back office van Start.
Operationeel resultaat*
Door de toename in de omzet bij een slechts licht stijgend kostenniveau kon het operationeel resultaat sterk verbeteren. In het laatste kwartaal kwam het operationele resultaat ruim 12 miljoen euro hoger uit dan in de laatste drie maanden van 2004. Het resultaat bedroeg 42,1 miljoen euro tegenover 29,6 miljoen euro in het laatste kwartaal van 2004. De operationele marge (operationeel resultaat als percentage van de omzet) steeg daarmee van 4,0% in 2004 naar 5,1% in het laatste kwartaal van 2005.
Buiten het operationeel resultaat is een bedrag van 21,5 miljoen euro aan reorganisatiekosten opgenomen en is 5,2 miljoen euro geamortiseerd op immateriële vaste activa. Het bedrijfsresultaat over het vierde kwartaal komt daarmee uit op 15,4 miljoen euro.
* Het operationeel resultaat is het bedrijfsresultaat gecorrigeerd voor amortisatie van immateriële vaste activa, buitengewone kosten voor reorganisatie en transactiekosten overname Solvus.
Reorganisatievoorziening
De toevoeging aan de reorganisatievoorziening heeft betrekking op samenvoegingen van USG en Solvus onderdelen. De hoofdkantoren en Shared Service Centers in landen waar zowel oud-USG als oud-Solvus actief zijn zullen in 2006 worden samengevoegd. Het gaat hierbij om hoofdkantoren en Shared Service Centers in de landen Nederland, België, Spanje, Italië en Duitsland. Het bedrag van 21,5 miljoen euro aan kosten voor de reorganisatie is lager dan het bedrag van 25 miljoen zoals in eerdere publicaties werd aangekondigd doordat bepaalde kosten lager uitvallen dan eerder begroot. In 2005 is reeds 3,5 miljoen euro van deze kosten gerealiseerd. De te realiseren besparing blijft wel gehandhaafd op het eerder gepubliceerde 30 miljoen euro per jaar vanaf 2007. Het totale saldo van de reorganisatievoorziening op 31 december 2005 bedraagt 28 miljoen euro.
Purchase price allocation
De amortisatie van immateriële activa betreft afschrijving van gewaardeerde cliëntenrelaties en merkenrechten van Solvus. Op de goodwill die is betaald voor de overname van Solvus is de volgens IFRS voorgeschreven purchase price allocation toegepast wat resulteert in een herrubricering van de goodwill. Daarbij is voor 32 miljoen euro aan merkenrechten gewaardeerd, voor 60 miljoen aan cliëntenrelaties en voor 591 miljoen aan overige goodwill. De cliëntenrelaties en merkenrechten zijn conform IFRS verhoogd met het nominale belastingtarief (39 miljoen euro) en opgenomen onder de immateriële vaste activa. Deze dienen in de komende tien jaren via de winst en verliesrekening te worden afgeschreven. In het vierde kwartaal is voor de laatste vier maanden van 2005 een afschrijvingslast op deze immateriële vaste activa opgenomen van 5,2 miljoen euro.
Financieringslasten
De financiële lasten zijn in de laatste twee kwartalen van 2005 toegenomen door de overname van Solvus. De schuldenlast, inclusief converteerbare obligatielening, is in 2005 toegenomen tot 710 miljoen euro nominaal op 31 december tegenover 135 miljoen euro ultimo 2004. De hogere schuldpositie heeft geleid tot een toename van de rentelast. Daarbij zijn voor het aantrekken van de nieuwe financieringsfaciliteiten in het derde en vierde kwartaal bank fees betaald. Eenmalig werd 4,5 miljoen euro aan kosten en fees betaald. Daarnaast is 4 miljoen euro aan niet gerealiseerd herwaarderingsresultaat van een rentederivaat, dat onder IFRS gewaardeerd moet worden, in de financiële lasten opgenomen.
Belastingdruk
De belastingdruk is incidenteel hoog uitgekomen op 44%. Dit is substantieel hoger dan het gemiddeld nominale tarief van 33,9%. Belangrijke oorzaken voor de verhoogde belastingdruk betreft een afwaardering van belastinglatenties (non cash) als gevolg van belastingtariefverlaging bij Start in Nederland (1,5 miljoen euro) en door herwaardering van de latenties (non cash) bij Unique in Duitsland (1,8 miljoen euro). Door de overname van Solvus zijn er daarnaast voornamelijk in België een aantal niet fiscaal aftrekbare transactie kosten.
Samenvattend:
Gemiddeld nominaal tarief
33,9%
Niet aftrekbare kosten
3,0%
Aanpassing belasting latentie
7,1%
Totale belastingdruk
44,0%
Voor 2006 wordt een nominale belastingdruk van circa 30% verwacht.
Netto winst
De pro forma organische nettowinst 2005 bedraagt 29,8 miljoen euro. In deze winst zijn incidentele buitengewone (transactie) kosten verwerkt verband houdend met de overname van Solvus eind augustus 2005. Dit betreft kosten voor reorganisatie ad 21,5 miljoen euro en een niet gerealiseerd herwaarderingsresultaat rentederivaat van 4 miljoen euro (totaal na belastingen 17 miljoen euro). Daarnaast overige kosten van circa 3 miljoen euro (netto). Indien met deze buitengewone kosten geen rekening wordt gehouden dan bedraagt de pro forma netto winst circa 50 miljoen euro.
Balans
Onder de immateriële vaste activa is een bedrag aan goodwill opgenomen van 776 miljoen euro. Dit is een toename van 598 miljoen euro ten opzichte van 31 december 2004. De toename komt voort uit de overname van Solvus waarvoor 233 miljoen euro aan goodwill is betaald. Daarbij is met de acquisitie voor een bedrag van 358 miljoen euro aan bestaande goodwill overgenomen. Naast de goodwill die betrekking heeft op Solvus is in 2005 nog een klein bedrag verwerkt voortkomend uit earn out regelingen (6 miljoen euro) bij Solvus en van eerdere acquisities van USG.
Als gevolg van IFRS toepassing, waarbinnen debet en creditsaldi in bankrekeningenstelsels niet meer mogen worden gesaldeerd, verschijnt een saldo van ruim 300 miljoen euro aan liquide middelen op de balans tegenover kortlopende bankkredieten en leningen van 453 miljoen euro. Voor toepassing van IFRS werd het overgrote deel van de liquide middelen gesaldeerd met de kortlopende bankkredieten.
De netto schuld aan financiële instellingen bedraagt op 31 december 488 miljoen euro.
Het aantal debiteurendagen (DSO) eind 2005 bedraagt 61. Dit aantal is als gevolg van integratietrajecten, overgang naar FMS en Exact door Nederlandse bedrijven en verhuizing back office Start van Gouda naar Almere incidenteel hoog. In 2006 moet een verbeterde focus resulteren in een aanzienlijk lagere DSO.
Cash Flow
De geconsolideerde kasstroom uit operationele activiteiten bedroeg 115 miljoen euro. Dit is een toename van 68 miljoen ten opzichte van 2004 waarin de operationele kasstroom 47 miljoen bedroeg. De grootste wijzigingen komen voort uit een hoger operationeel resultaat voor afschrijvingen en een afname in het werkkapitaal. Er werd in 2005 voor 569 miljoen geïnvesteerd tegenover 20 miljoen in 2004. De acquisitie van Solvus in 2005 - een uitgaande kasstroom van 552 miljoen euro - en de verkoop van Famed in 2004 - een inkomende kasstroom van 31 miljoen euro - zijn daarbij de meest opvallende investeringen en desinvesteringen. Ook de kasstroom uit financieringsactiviteiten weerspiegelde de overname van Solvus. Voor financiering van de overname van Solvus zijn nieuwe aandelen geëmitteerd waarvan de netto opbrengst 223 miljoen bedroeg. Voorts zijn leningen aangetrokken, waaronder een achtergestelde converteerbare obligatielening, voor de financiering van de acquisitie.
Resultaten per segment
Het General Staffing segment liet in het laatste kwartaal een versnelling in de omzetgroei zien. In vijf van de zes kernlanden werd een groei in dubbele cijfers behaald. De kosten lagen ongeveer 5 miljoen lager dan in hetzelfde kwartaal van 2004. Het operationeel resultaat komt daarmee uit op 3,2% van de omzet tegenover 1,5% in de laatste drie maanden van 2004.
In Nederland groeide de omzet met ruim 12% waardoor, gecombineerd met kostenbesparingen bij Start, een sterke verbetering van het rendement optrad. In het vierde kwartaal realiseerde Start een omzetgroei van 12,6% en een operationeel resultaat van 7,3%. Voor het gehele jaar kwam dit respectievelijk uit op 8,5% en 4,3%. In België groeide de omzet zelfs meer dan 15%. Creyf's acquireerde een aantal grote klanten en positioneerde zich succesvol op de markt van de dienstencheques. Als gevolg daarvan won Creyf's in het laatste kwartaal marktaandeel in de Belgische markt.
De groeiregio's Spanje, Duitsland en Italië behaalden allen een sterke omzetgroei van achtereenvolgens 20,8%, 18,6% en 14,9%. In Frankrijk bleef de omzet enigszins achter met 2,5% groei, conform de groei van de uitzendmarkt in Frankrijk.
Het Specialist Staffing segment realiseerde een omzetgroei van 13,4%. Met een groei van meer dan 17% in Nederland bevestigde het MKB segment zijn herstel dat in het voorgaande kwartaal zichtbaar werd. De groei van Content en Technicum lag ver boven het marktgemiddelde. Ook Medi Interim liet in het laatste kwartaal een duidelijk herstel zien waardoor zij het jaar winstgevend kon afsluiten, met over het gehele jaar genomen een groei in de omzet.
Het Professionals segment groeide over het vierde kwartaal met 13% tegenover dezelfde maanden in 2004. Door het sterke omzetherstel dat in de laatste maanden van 2004 zijn intrede deed liep de groei ten opzichte van de eerdere kwartalen iets terug. United Technical Services, inclusief toeleverancier voor de olie- en gasindustrie UTS Energy, behaalde een omzetgroei van 18% in het laatste kwartaal.
Het segment Special Services (HR Services, Training & Education, Customer Care) realiseerde in het vierde kwartaal een lagere omzet dan in hetzelfde kwartaal van 2004. De daling wordt voornamelijk veroorzaakt door een afname van de omzet bij United Restart. De reorganisatie bij United Restart is succesvol verlopen. Het in 2004 geleden verlies van 3,4 miljoen euro is omgebogen naar een break even situatie in 2005. De omzet is afgenomen door de vermindering van het vestigingennetwerk. Ten opzichte van het derde kwartaal is sprake van een toename van de omzet.
Vooruitzichten 2006
USG People heeft door de overname van Solvus een aanmerkelijke bredere geografische basis gekregen, waardoor inmiddels 55% van haar omzet buiten Nederland wordt gerealiseerd. In omzet en winstgevendheid gemeten is Nederland nog steeds de belangrijkste markt en wordt meer dan 50% van de omzet behaald met gespecialiseerde dienstverleningsvormen.
De Nederlandse markt maakt een periode van sterke groei door en het is verheugend te mogen constateren dat ook bij het voor USG People belangrijke MKB-segment een toename van de vraag naar flexibel inzetbaar personeel te constateren valt. De tweede thuismarkt België laat eveneens een stabiele groei zien, waar vooral de markt voor specialisten en professionals zich sterk ontwikkelt.
De sterk opkomende markten Spanje, Italië en Duitsland zijn, onder meer door het relatief lage percentage uitzendkrachten op de totale beroepsbevolking, minder afhankelijk van de economische groei, waardoor er in de komende jaren een verdere groei mag worden verwacht. De omvangrijke Franse uitzendmarkt is in 2005 in groei achtergebleven bij de andere Europese landen en ook voor het jaar 2006 zijn de verwachtingen niet al te hoog gespannen.
Over het jaar 2005 heeft USG People kwartaal na kwartaal een hogere omzetgroei gerealiseerd, waarbij er in het vierde kwartaal sprake was van een accelererende groei. USG People verwacht dat ook in het jaar 2006 deze ontwikkeling zich doorzet en wellicht nog aan kracht zal winnen.
Wij zijn dan ook positief gestemd over de verwachte omzet- en winstgroei. Het vergroten van de autonome omzetgroei, het verder verbeteren van de winstgevendheid en de vrije kasstromen blijven prioriteiten, ook in 2006.
Financiële aspecten en dividendvoorstel
Tijdens de op 12 mei te houden algemene vergadering van aandeelhouders zal worden voorgesteld een dividend in contanten uit te keren van 0,40 euro per gewoon aandeel in contanten. Bij 31.484.766 aandelen betekent dit 12.593.906 euro, overeenkomend met een pay-out van 60% van de nettowinst.
(Her)benoeming commissarissen
De zittingstermijnen van de heer Cor Brakel, de heer Bert De Vries en mevrouw Marike Van Lier Lels eindigen in 2006. De Raad van Commissarissen streeft er naar - mede gezien de grootte van de onderneming na de overname van Solvus N.V. - om het aantal leden van de Raad van Commissarissen op korte termijn uit te breiden naar vijf leden. De Raad van Commissarissen wenst de heren Brakel en Mulder tijdens de Algemene Vergadering van Aandeelhouders op 9 mei 2006 voor vier jaar te (her)benoemen. Voorts draagt de Raad van Commissarissen mevrouw Van Lier Lels voor om haar voor een periode van twee jaar te benoemen. Deze 'verkorte benoemingstermijn' heeft haar oorzaak in het feit dat de Raad van Commissarissen streeft naar een evenwichtigere verdeling van de zittingsperioden. Een en ander wordt mede ingegeven om de continuïteit van de Raad van Commissarissen te waarborgen. De benoemingstermijn van de heer De Vries zal niet worden verlengd. De heer De Vries heeft aangegeven niet herkiesbaar te zijn in verband met de afbouw van zijn werkzaamheden. De Raad van Commissarissen heeft haar voornemen gemotiveerd op 13 februari 2006 aan de Centrale Ondernemingsraad van de vennootschap kenbaar gemaakt. De Centrale Ondernemingsraad heeft een versterkt aanbevelingsrecht over één (her) te benoemen lid van de Raad van Commissarissen.
USG People N.V.
Executive Board
Bijlage 1: Informatie per segment (geen accountantscontrole toegepast) Bijlage 2: Segmentatie per land (geen accountantscontrole toegepast ) Bijlage 3: Segmentatie per land (geen accountantscontrole toegepast) Bijlage 4: Winst en Verliesrekening (geen accountantscontrole toegepast) Bijlage 5: Geconsolideerd mutatieoverzicht van het eigen vermogen (geen accountantscontrole toegepast )
Bijlage 6: Geconsolideerde balans (geen accountantscontrole toegepast) Bijlage 7: Kasstroomoverzicht (geen accountantscontrole toegepast) Bijlage 8: Kerncijfers (geen accountantscontrole toegepast)
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Rob Zandbergen
CFO
+31 36 529 95 07
Conference Call
Analistenbijeenkomst: 17 maart 2006, 09.30 uur
Inbelnummer: + 31 20 531 58 71
De presentatie is beschikbaar op de homepage van
Persconferentie: 17 maart 2006, 11.30 uur
Inbelnummer: + 31 20 531 58 54
De presentatie is beschikbaar op de homepage van
Financiële kalender
9 mei 2006: Publicatie eerste kwartaalresultaten 2006 (voor beurs) 9 mei 2006: Algemene Vergadering van Aandeelhouders 11 mei 2006: Ex dividend notering
23 mei 2006: Betaalbaarstelling dividend
1 september 2006: Publicatie tweede kwartaalresultaten 2006 (voor beurs) 16 november 2006: Publicatie derde kwartaalresultaten 2006 (voor beurs) 7 maart 2007: Publicatie vierde kwartaal- en jaarresultaten 2006 (voor beurs)
Profiel USG People
USG People biedt alle vormen van flexibele arbeid en uiteenlopende diensten aan op het gebied van human resources, opleiding & training en customer-careservices. De groep, met hoofdzetel in Almere, Nederland, is actief in 11 Europese landen - Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Polen, Frankrijk, Italië, Spanje en Portugal. In 2005 behaalde USG People een omzet van circa 3 miljard euro (na de overname van Solvus en op een pro forma basis) en heeft 7.700 vaste medewerkers in dienst. Dagelijks werken er via zelfstandige werkmaatschappijen van USG People 110.000 uitzendkrachten en gedetacheerde professionals.
De merkenportefeuille van USG People bevat de merken Start, Creyf's (General Staffing), Unique, Content, Technicum, Secretary Plus, StarJob, Financial Forces, Express Medical, Medi Interim, Ad Rem, SYS (Specialist Staffing), Innotiv, United Technical Solutions, United Technical Solutions Energy, Beaver ITServices, USG Capacity, HR Forces, Legal Forces (Professionals), Accea, Carela, United Restart, United MarketPlace (HR Services), InterCollege, Luzac College (Training & Education), Call-IT International en Telecom Direct (Customer Care)
De aandelen USG People staan genoteerd aan de Effectenbeurs Euronext Amsterdam N.V. (ticker: USG) en zijn opgenomen in de Midkap-index (AMX).
Website:
Klik op onderstaande link om het persbericht met bijlagen te kunnen bekijken:
Disclaimer
Dit persbericht bevat uitspraken over de toekomst, in het bijzonder met betrekking tot prognoses, intenties en verwachtingen over toekomstige resultaten, gebeurtenissen en strategieën. Deze uitspraken zijn onderhevig aan risico's en onzekerheden en gebaseerd op hypotheses die kunnen worden beïnvloed door de omstandigheden. Bij die omstandigheden denken we onder meer aan de algemene economische toestand, tekorten op de arbeidsmarkt, een gewijzigde vraag naar (flexibele) arbeidskrachten, wijzigingen in de arbeidswetgeving, toekomstige overnames, acquisities en overdrachten. Rekening houdend met deze risico's, onzekerheden, hypotheses en andere factoren, is het mogelijk dat de gebeurtenissen die worden beschreven in dit persbericht niet daadwerkelijk plaatsvinden. De prognoses gelden dan ook enkel op de datum van publicatie van dit persbericht. Behalve indien wettelijk verplicht, aanvaarden we geen enkele verantwoordelijkheid voor het publiekelijk bijwerken of herzien van de uitspraken die in dit persbericht zijn gedaan, als gevolg van nieuwe informatie, toekomstige gebeurtenissen of anderszins.
Bezoek onze website: