Chevrolet introduceert Kalos Challenge merchandisinglijn
(3/10/2006)
Binnenkort gaat in Nederland voor het tweede achtereenvolgende jaar de
Chevrolet Kalos Challenge van start, een succesvolle rallyklasse
waarin de dynamische Chevrolet Kalos 3-deurs centraal staat. Voor
Chevrolet Nederland is dat tevens het moment om een compleet nieuwe
Chevrolet Kalos Challenge merchandisinglijn te introduceren. De
merchandisinglijn bestaat grotendeels uit sportieve vrijetijdskleding,
voorzien van Challenge uitstraling, en is via de Nederlandse Chevrolet
distributeurs te bestellen.
Om de fans meer te betrekken bij de Chevrolet Kalos Challenge heeft
Chevrolet Nederland een uitgebreide merchandisinglijn samengesteld,
bestaande uit kwalitatief hoogwaardige artikelen. Sportieve
vrijetijdskleding voert daarbij de boventoon, geheel in lijn met het
karakter van de Chevrolet Kalos Challenge. Zo levert Chevrolet onder
meer sportieve overhemden, korte en lange mouwen shirts, poloshirts,
fleece truien en windjacks. Alle kledingstukken zijn uitgevoerd in de
blauwe kleuren van de Chevrolet Kalos Challenge en zijn vervaardigd
uit kwalitatief hoogwaardige materialen.
Bovendien introduceert Chevrolet Nederland als onderdeel van de
merchandisinglijn een aantal praktische gebruiksartikelen en
hebbedingen, alle vanzelfsprekend voorzien van het Chevrolet Kalos
Challenge embleem. De reeks artikelen loopt uiteen van caps en
parapluâs tot aan praktische rugzakken en sporttassen.
Kortom, een complete lijn sportieve vrijetijdsartikelen waarin
eenieder wel iets van zijn of haar gading vindt. Geïnteresseerden
kunnen bij de Chevrolet distributeurs terecht om kennis te maken met
het complete Chevrolet Kalos Challenge merchandisingaanbod.
BedrijfsautoRAI.nl
AutoRai