Close Call rekent af met katers en mondgeur

AVENHORN, 20060307 -- Geen katers meer en geen sterke mondgeur na een knoflookrijke maaltijd of een avondje flink doorzakken. Close Call, een revolutionair nieuw drankje uit Amerika, maakt eens en voor goed een einde aan deze vervelende ongemakken.


Close Call is het eerste alcoholvrije, mondverfrissende antikater product dat echt helpt. Het dringt door tot diep in de mond, keel en maag en maakt korte metten met bacillen en bacteriën die mondgeuren veroorzaken. In Amerika is inmiddels klinisch bewezen dat het zelfs helpt tegen hardnekkige geuren van knoflook, uien, koffie, tabak en alcohol. Daarnaast werkt het preventief tegen een kater.

Close Call wordt verkocht in kleine, handzame flesjes die makkelijk in een handtasje passen. Eén flesje is goed voor twee uitgebreide mondreinigingsbeurten. Een forse slok, goed spoelen en doorslikken. Dat is alles. En op de laatste Horecava, waar Close Call voor het eerst aan de horecawereld werd gepresenteerd, bleek dat het al na een paar seconden werkt.

Enkele duizenden bezoekers hebben in de grote beursstand van Close Call het drankje uitvoerig getest. Eerst werden een paar sterk geurende knoflookolijven gegeten en daarna werd de mondgeur met een slokje Close Call geneutraliseerd. De resultaten waren verbluffend. Honderden enthousiaste reacties zijn inmiddels op de Close Call website te lezen. En het worden er alsmaar meer.

Close Call Europe in Avenhorn maakte verleden jaar bij toeval in Amerika kennis met het drankje en besloot het direct in Nederland te introduceren.

Close Call heeft een lichte citrussmaak en is een perfecte vervanger van mondverfrissende mints of pillen. Opvallend is de preventieve werking tegen een kater. Na een avondje stappen, zorgt een fikse slok Close Call ervoor dat je de volgende morgen weer zo fris als een hoentje naast je bed staat.

Geen wonder dat het drankje inmiddels gretig aftrek vindt in restaurants, cafébars en discotheken. Maar ook ziekenhuizen, bejaardencentra, huisartsen en tandartsen tonen veel belangstelling. En natuurlijk is een bekend knoflookrestaurant in Amsterdam inmiddels een grootafnemer. Net als de televisiekoks en diverse bekende restauranteigenaars.
Het drankje is inmiddels ook te koop op de Close Call-internetsite en in grote tankstations. Naar verwachting start binnenkort de introductie van Close Call bij enkele grote winkelketens.

De adviesprijs bedraagt ¤ 4.95 per flesje.

Info: www.close-call.nl