Belangstelling internetsite De Hypotheker naar recordhoogte

De hypotheker

Belangstelling internetsite De Hypotheker naar recordhoogte

Rotterdam - Internet wordt een steeds belangrijker medium bij het verstrekken van hypotheekadvies. Het aantal bezoeken aan de internetsite van De Hypotheker steeg in 2005 naar een recordhoogte van 2,9 miljoen. In 2004 was dat nog 1,7 miljoen. Het aantal bezoekers dat via de site een afspraak bij een vestiging van De Hypotheker maakte verdubbelde naar gemiddeld 90 consumenten per dag in 2005. De nieuwe site van De Hypotheker, die op maandag 6 maart de lucht in gaat, speelt in op deze trend en biedt internettende consumenten nog meer mogelijkheden.

Op de vernieuwde internetsite vinden bezoekers niet alleen informatie over hypotheken, vanaf 6 maart kunnen ze ook een persoonlijk dossier aanleggen. Hierin kan de bezoeker zijn online hypotheekberekeningen en de bezochte internetpagina's opslaan in een eigen dossier. Dit dossier is alleen toegankelijk voor de eigenaar en op elk moment opvraagbaar. De eigenaar kan er ook voor kiezen om het dossier door te sturen, bijvoorbeeld naar de partner of de hypotheekadviseur. De Hypotheker geeft bezoekers van de site met deze unieke dienst een 'vooradvies', waarmee de consument indien gewenst goed geïnformeerd een afspraak kan maken met een hypotheekadviseur of financiële coach. Ook het maken van een dergelijke afspraak kan via de internetsite.

Actie!
De Hypotheker gelooft dat het verstrekken van online services de toekomst is als het gaat om hypotheekadvies. Daarom krijgt de internetsite veel aandacht. Zo worden regelmatig acties gestart om bezoekers kennis te laten maken met de informatie en mogelijkheden van de site. In 2005 waren er acties als 'Win één jaar gratis wonen' en een actie in samenwerking met verffabrikant Flexa waarbij klanten een gratis kleuradvies kregen voor hun nieuwe woning. Van 6 maart tot en met 16 april heeft De Hypotheker een nieuwe actie in samenwerking met Gardena. Daarbij krijgt elke bezoeker die via de site een afspraak maakt met een hypotheekadviseur een attentie van Gardena. Wie vervolgens ook voor 1 juli 2006 een hypotheek afsluit, maakt kans op de hoofdprijs: een tuinontwerp van Bert Huls ter waarde van euro 3.000,- en Gardena producten naar keuze ter waarde van euro
1.500,-.

Over De Hypotheker.
De Hypotheker wil er in haar dienstverlening voor zorgdragen dat de consument de juiste financiële beslissingen neemt. Van het kopen van een huis tot en met de oudedagsvoorziening krijgt de consument op zijn persoonlijke financiële situatie toegesneden advies. De Hypotheker bemiddelt tussen klanten en aanbieders van financiële producten, zoals banken, verzekeringsmaatschappijen en pensioenfondsen. Daarmee is De Hypotheker de grootste onafhankelijke organisatie op het gebied van hypotheken en financiële adviezen. De franchiseketen heeft 142 vestigingen, verspreid door het hele land. Op alle vestigingen zijn hypotheekadviseurs in dienst. In ruim tweederde van de winkels is tevens een financiële coach werkzaam. De hypotheekadviseurs en de financiële coaches hebben landelijk erkende diploma's op hun vakgebied en beschikken over ruime ervaring. De Hypotheker biedt naast persoonlijk advies ook een uitgebreide website met online diensten, waar de consument zich uitgebreid kan oriënteren en een eerste advies kan krijgen. De Hypotheker bestaat ruim 20 jaar en heeft inmiddels aan ruim 300.000 klanten hypotheekadvies en financieel advies gegeven.

Omdat prettig wonen niet voor iedereen altijd vanzelfsprekend is, is De Hypotheker structureel sponsor van Villa Pardoes, een vakantieverblijf voor kinderen met een levensbedreigende ziekte. Zij kunnen er met hun ouders in een ontspannen omgeving genieten van alle (aangepaste) comfort die zij thuis vaak niet hebben.

Meer informatie: www.hypotheker.nl

Voor meer informatie (