Belangstelling internetsite De Hypotheker naar recordhoogte
De hypotheker
Belangstelling internetsite De Hypotheker naar recordhoogte
Rotterdam - Internet wordt een steeds belangrijker medium bij het verstrekken van
hypotheekadvies. Het aantal bezoeken aan de internetsite van De Hypotheker steeg in 2005
naar een recordhoogte van 2,9 miljoen. In 2004 was dat nog 1,7 miljoen. Het aantal
bezoekers dat via de site een afspraak bij een vestiging van De Hypotheker maakte
verdubbelde naar gemiddeld 90 consumenten per dag in 2005. De nieuwe site van De
Hypotheker, die op maandag 6 maart de lucht in gaat, speelt in op deze trend en biedt
internettende consumenten nog meer mogelijkheden.
Op de vernieuwde internetsite vinden bezoekers niet alleen informatie over hypotheken,
vanaf 6 maart kunnen ze ook een persoonlijk dossier aanleggen. Hierin kan de bezoeker
zijn online hypotheekberekeningen en de bezochte internetpagina's opslaan in een eigen
dossier. Dit dossier is alleen toegankelijk voor de eigenaar en op elk moment
opvraagbaar. De eigenaar kan er ook voor kiezen om het dossier door te sturen,
bijvoorbeeld naar de partner of de hypotheekadviseur. De Hypotheker geeft bezoekers van
de site met deze unieke dienst een 'vooradvies', waarmee de consument indien gewenst goed
geïnformeerd een afspraak kan maken met een hypotheekadviseur of financiële
coach. Ook het maken van een dergelijke afspraak kan via de internetsite.
Actie!
De Hypotheker gelooft dat het verstrekken van online services de toekomst is als het gaat
om hypotheekadvies. Daarom krijgt de internetsite veel aandacht. Zo worden regelmatig
acties gestart om bezoekers kennis te laten maken met de informatie en mogelijkheden van
de site. In 2005 waren er acties als 'Win één jaar gratis wonen' en een
actie in samenwerking met verffabrikant Flexa waarbij klanten een gratis kleuradvies
kregen voor hun nieuwe woning. Van 6 maart tot en met 16 april heeft De Hypotheker een
nieuwe actie in samenwerking met Gardena. Daarbij krijgt elke bezoeker die via de site
een afspraak maakt met een hypotheekadviseur een attentie van Gardena. Wie vervolgens ook
voor 1 juli 2006 een hypotheek afsluit, maakt kans op de hoofdprijs: een tuinontwerp van
Bert Huls ter waarde van euro 3.000,- en Gardena producten naar keuze ter waarde van euro
1.500,-.
Over De Hypotheker.
De Hypotheker wil er in haar dienstverlening voor zorgdragen dat de consument de juiste
financiële beslissingen neemt. Van het kopen van een huis tot en met de
oudedagsvoorziening krijgt de consument op zijn persoonlijke financiële situatie
toegesneden advies. De Hypotheker bemiddelt tussen klanten en aanbieders van
financiële producten, zoals banken, verzekeringsmaatschappijen en pensioenfondsen.
Daarmee is De Hypotheker de grootste onafhankelijke organisatie op het gebied van
hypotheken en financiële adviezen. De franchiseketen heeft 142 vestigingen,
verspreid door het hele land. Op alle vestigingen zijn hypotheekadviseurs in dienst. In
ruim tweederde van de winkels is tevens een financiële coach werkzaam. De
hypotheekadviseurs en de financiële coaches hebben landelijk erkende diploma's op
hun vakgebied en beschikken over ruime ervaring. De Hypotheker biedt naast persoonlijk
advies ook een uitgebreide website met online diensten, waar de consument zich uitgebreid
kan oriënteren en een eerste advies kan krijgen. De Hypotheker bestaat ruim 20 jaar
en heeft inmiddels aan ruim 300.000 klanten hypotheekadvies en financieel advies gegeven.
Omdat prettig wonen niet voor iedereen altijd vanzelfsprekend is, is De Hypotheker
structureel sponsor van Villa Pardoes, een vakantieverblijf voor kinderen met een
levensbedreigende ziekte. Zij kunnen er met hun ouders in een ontspannen omgeving
genieten van alle (aangepaste) comfort die zij thuis vaak niet hebben.
Meer informatie: www.hypotheker.nl
Voor meer informatie (