Nieuw vakantiemerk Ferio Vakanties

Bizz travel b.v.

Dit is een origineel persbericht

introductie nieuw vakantiemerk: ferio vakanties

Sinds enkele weken kent de reisbranche een nieuw vakantiemerk: Ferio Vakanties. Onder deze naam biedt reisorganisatie en direct seller Bizz Travel B.V. vliegvakanties aan naar zonnige bestemmingen rond de Middellandse Zee. Ferio richt zich op een breed publiek, en legt met de slogan Uw garantie voor een goede vakantie de nadruk op kwaliteit tegen een voordelige prijs.

'We zochten een merknaam die meer zomergevoel uitstraalt dan Bizz Travel doet', verklaart directeur Adri Hendriks de keuze voor het nieuwe vakantiemerk. 'Met Ferio, dat in de vroegere beoogde wereldtaal Esperanto vakantie betekent, is dit gelukt. 'Ferio besteedt veel aandacht aan de kwaliteit van de vakanties in haar aanbod. 'We checken onze vakanties uitvoerig. Dat doen we niet alleen zelf, we vragen onze klanten ook uitgebreid om hun mening. Deze plaatsen we vervolgens op Ferio.nl, als referentie voor toekomstige vakantiegangers. Daarnaast zijn de vakanties voordelig, die naam hebben we als direct seller ook met Ferio hoog te houden.

Nel van Ferio.nl
De mediacampagne van Ferio is groot opgezet. Hiervoor is Juliette de Wijn (Cora van Mora) aangetrokken, die als Nel van Ferio.nl alle vakanties uitgebreid checkt op een goede prijs-kwaliteitsverhouding en zo het uithangbord van Ferio.nl wordt. Nel zal zowel offline als online de introductiecampagne van Ferio.nl leiden, met onder meer forse aandacht op radio, televisie en internet, aldus Hendriks. En uiteraard krijgt ze een belangrijke rol op onze website, alles is gericht op Ferio.nl.

Ferio Vakanties is eigendom van touroperator Bizz Travel BV, dat onder deze naam wintersportreizen en vliegvakanties naar de zon aanbiedt, én de jongerenmarkt bedient met het label Beachmasters.


-------