Nieuw vakantiemerk Ferio Vakanties
Bizz travel b.v.
Dit is een origineel persbericht
introductie nieuw vakantiemerk: ferio vakanties
Sinds enkele weken kent de reisbranche een nieuw vakantiemerk: Ferio Vakanties. Onder deze
naam biedt reisorganisatie en direct seller Bizz Travel B.V. vliegvakanties aan naar
zonnige bestemmingen rond de Middellandse Zee. Ferio richt zich op een breed publiek, en
legt met de slogan Uw garantie voor een goede vakantie de nadruk op kwaliteit tegen een
voordelige prijs.
'We zochten een merknaam die meer zomergevoel uitstraalt dan Bizz Travel doet', verklaart
directeur Adri Hendriks de keuze voor het nieuwe vakantiemerk. 'Met Ferio, dat in de
vroegere beoogde wereldtaal Esperanto vakantie betekent, is dit gelukt. 'Ferio besteedt
veel aandacht aan de kwaliteit van de vakanties in haar aanbod. 'We checken onze
vakanties uitvoerig. Dat doen we niet alleen zelf, we vragen onze klanten ook uitgebreid
om hun mening. Deze plaatsen we vervolgens op Ferio.nl, als referentie voor toekomstige
vakantiegangers. Daarnaast zijn de vakanties voordelig, die naam hebben we als direct
seller ook met Ferio hoog te houden.
Nel van Ferio.nl
De mediacampagne van Ferio is groot opgezet. Hiervoor is Juliette de Wijn (Cora van Mora)
aangetrokken, die als Nel van Ferio.nl alle vakanties uitgebreid checkt op een goede
prijs-kwaliteitsverhouding en zo het uithangbord van Ferio.nl wordt. Nel zal zowel
offline als online de introductiecampagne van Ferio.nl leiden, met onder meer forse
aandacht op radio, televisie en internet, aldus Hendriks. En uiteraard krijgt ze een
belangrijke rol op onze website, alles is gericht op Ferio.nl.
Ferio Vakanties is eigendom van touroperator Bizz Travel BV, dat onder deze naam
wintersportreizen en vliegvakanties naar de zon aanbiedt, én de jongerenmarkt
bedient met het label Beachmasters.
-------