Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
IdtV Events & Promotions organiseert opnieuw The Meeting voor ABN Amro
Diemen-Zuid, 1 maart 2006 - IdtV Events & Promotions organiseert voor het
vierde achtereenvolgende jaar The Meeting voor ABN AMRO. The Meeting is
een wervingscampagne die is bedoeld om veelbelovende jonge academici
kennis te laten maken met ABN AMRO. Onderdeel van de campagne is een
driedaagse game met levensechte en spannende cases. De vierde editie van
The Meeting staat geheel in het teken van de Volvo Ocean Race, de meest
prestigieuze zeilrace om de wereld. Begin maart start de wervingscampagne
voor de vierde editie van The Meeting. De driedaagse game heeft plaats op
9-10-11 mei.
The Meeting bestaat sinds 2003 toen ABN AMRO het spel voor het eerst
inzette als innovatief wervingsinstrument. IdtV Events & Promotions
bedacht en ontwikkelde de wervingscampagne The Meeting. Het spel heeft
onmiskenbaar aantrekkingskracht op de eindejaarsstudenten en heeft
positief bijgedragen aan het imago van de bank als werkgever. Naast de
organisatie van het evenement is IdtV ook verantwoordelijk voor het
creëren en produceren van de totale promotiecampagne met onder andere een
website, flyers en advertenties.
Vandaag start de campagne met de lancering van de website [
http://www.jointhemeeting.nl ]www.jointhemeeting.nl waar geïnteresseerde
studenten in het laatste jaar van hun studie zich kunnen aanmelden voor
The Meeting. De inschrijving sluit op 2 april waarna een selectie
plaatsvindt. Uiteindelijk doen 40 studenten mee aan de driedaagse game.
Over IdtV Events & Promotions
IdtV Events & Promotions is een afdeling van IdtV die zich concentreert op
het bedenken, ontwikkelen en produceren van communicatieprojecten waarbij
een evenement vaak wordt ingezet als één van de instrumenten. IdtV is
bekend als producent van televisieprogramma's en films. De synergie tussen
deze middelen maakt het IdtV mogelijk als communicatiepartner op te treden
voor bedrijven, overheid en zenders. IdtV produceert met respect voor het
individu en probeert met haar producties coherentie in de samenleving te
bevorderen.
Ingezonden persbericht