Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

IdtV Events & Promotions organiseert opnieuw The Meeting voor ABN Amro

Diemen-Zuid, 1 maart 2006 ­- IdtV Events & Promotions organiseert voor het vierde achtereenvolgende jaar The Meeting voor ABN AMRO. The Meeting is een wervingscampagne die is bedoeld om veelbelovende jonge academici kennis te laten maken met ABN AMRO. Onderdeel van de campagne is een driedaagse game met levensechte en spannende cases. De vierde editie van The Meeting staat geheel in het teken van de Volvo Ocean Race, de meest prestigieuze zeilrace om de wereld. Begin maart start de wervingscampagne voor de vierde editie van The Meeting. De driedaagse game heeft plaats op 9-10-11 mei.

The Meeting bestaat sinds 2003 toen ABN AMRO het spel voor het eerst inzette als innovatief wervingsinstrument. IdtV Events & Promotions bedacht en ontwikkelde de wervingscampagne The Meeting. Het spel heeft onmiskenbaar aantrekkingskracht op de eindejaarsstudenten en heeft positief bijgedragen aan het imago van de bank als werkgever. Naast de organisatie van het evenement is IdtV ook verantwoordelijk voor het creëren en produceren van de totale promotiecampagne met onder andere een website, flyers en advertenties.

Vandaag start de campagne met de lancering van de website [ http://www.jointhemeeting.nl ]www.jointhemeeting.nl waar geïnteresseerde studenten in het laatste jaar van hun studie zich kunnen aanmelden voor The Meeting. De inschrijving sluit op 2 april waarna een selectie plaatsvindt. Uiteindelijk doen 40 studenten mee aan de driedaagse game.

Over IdtV Events & Promotions
IdtV Events & Promotions is een afdeling van IdtV die zich concentreert op het bedenken, ontwikkelen en produceren van communicatieprojecten waarbij een evenement vaak wordt ingezet als één van de instrumenten. IdtV is bekend als producent van televisieprogramma's en films. De synergie tussen deze middelen maakt het IdtV mogelijk als communicatiepartner op te treden voor bedrijven, overheid en zenders. IdtV produceert met respect voor het individu en probeert met haar producties coherentie in de samenleving te bevorderen.



Ingezonden persbericht