Gemeente IJsselstein


Burgerjaarverslag 2005
woensdag, 01 maart 2006 - 14:45 CET

In zijn eerste burgerjaarverslag legt burgemeester Kok verantwoording af aan de inwoners van IJsselstein over de kwaliteit van het werk dat de gemeente heeft geleverd in 2005.

Was u tevreden over de dienstverlening, de wachttijden aan het loket en kreeg u tijdig antwoord op uw brief? Had u voldoende inspraak bij de plannen voor uw wijk? Werd uw klacht naar tevredenheid afgehandeld? Burgemeester Kok geeft antwoord op deze vragen.

Mijlpalen 2005
Enkele mijlpalen uit 2005: meer uitkeringsgerechtigden vonden werk, de lokale wetgeving werd uitgebreid om overlast aan te pakken en een formulierenloket op de gemeentelijke website werd geĂŻntroduceerd om u een bezoek aan het stadhuis te besparen. Daarnaast werden de wachttijden aan de loketten op het stadhuis korter.

Doorkijk 2006
Tevens geeft de burgemeester in het burgerjaarverslag een doorkijk naar 2006 en de komende jaren. Zo wordt in 2006 een onderzoek gedaan naar vernieuwing van IJsselveld-Oost. En, de gemeente streeft naar snellere afhandeling van bezwaarschriften en meer tijdige beantwoording van brieven.

Burgerjaarverslag bijlage Zenderstreeknieuws
De vorige verslagen zijn in een beperkte oplage in boekvorm verschenen. Dit jaar is gekozen voor een ruimere verspreiding via Zenderstreeknieuws zodat u het burgerjaarverslag op uw gemak thuis kunt lezen. Het burgerjaarverslag is in een apart katern opgenomen in de krant van woensdag 1 maart. U kunt het burgerjaarverslag ook downloaden.