Gemeente IJsselstein
Burgerjaarverslag 2005
woensdag, 01 maart 2006 - 14:45 CET
In zijn eerste burgerjaarverslag legt burgemeester Kok verantwoording
af aan de inwoners van IJsselstein over de kwaliteit van het werk dat
de gemeente heeft geleverd in 2005.
Was u tevreden over de dienstverlening, de wachttijden aan het loket
en kreeg u tijdig antwoord op uw brief? Had u voldoende inspraak bij
de plannen voor uw wijk? Werd uw klacht naar tevredenheid afgehandeld?
Burgemeester Kok geeft antwoord op deze vragen.
Mijlpalen 2005
Enkele mijlpalen uit 2005: meer uitkeringsgerechtigden vonden werk, de
lokale wetgeving werd uitgebreid om overlast aan te pakken en een
formulierenloket op de gemeentelijke website werd geĂŻntroduceerd om u
een bezoek aan het stadhuis te besparen. Daarnaast werden de
wachttijden aan de loketten op het stadhuis korter.
Doorkijk 2006
Tevens geeft de burgemeester in het burgerjaarverslag een doorkijk
naar 2006 en de komende jaren. Zo wordt in 2006 een onderzoek gedaan
naar vernieuwing van IJsselveld-Oost. En, de gemeente streeft naar
snellere afhandeling van bezwaarschriften en meer tijdige
beantwoording van brieven.
Burgerjaarverslag bijlage Zenderstreeknieuws
De vorige verslagen zijn in een beperkte oplage in boekvorm
verschenen. Dit jaar is gekozen voor een ruimere verspreiding via
Zenderstreeknieuws zodat u het burgerjaarverslag op uw gemak thuis
kunt lezen. Het burgerjaarverslag is in een apart katern opgenomen in
de krant van woensdag 1 maart. U kunt het burgerjaarverslag ook
downloaden.