Amrâth Hôtels lost met tweede nummer RoomService belofte in.
Hilversum - Amrâth Hôtels & Restaurants geeft op 1 maart a.s. haar tweede nummer van het huismagazine RoomService uit. En daarmee lost Amrâth haar vorig jaar gedane belofte naar de lezers in, verder te gaan met haar huismagazine.
Tweede uitgave
Het voorjaars- en zomernummer van RoomService is wederom een gevarieerd magazine geworden met aangename artikelen voor de particuliere en zakelijke gast van de dertien Amrâth Hôtels in Nederland. Het magazine, dat geheel in eigen beheer wordt uitgegeven, wordt o.a. gepresenteerd op de circa 1.000 hotelkamers die de gehele Amrâth groep rijk is. Daarnaast ontvangen vaste relaties RoomService kosteloos thuis of op kantoor als zij te kennen hebben gegeven dit op prijs te stellen.
Aan de weg timmeren
Amrâth Hôtels & Restaurants laat met haar special magazine duidelijk zien, dat het goed gaat met de Nederlandse hotelketen. Amrâth Hôtels timmert aan de weg met fraaie publicaties die geheel zonder advertentie-inkomsten bekostigd worden. Dat gasten het gratis tijdschrift weten te waarderen, blijkt uit de vele aanvragen tot toezending die dagelijks binnen komen. In september 2006 zal het derde nummer van RoomService verschijnen.
Voor vragen en/of aanvullende informatie:
Marcel Bosman - Commercieel Directeur
Utrechtseweg 16
1213 TS HILVERSUM
Telefoon 035-6231341