Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
GEMEENTE LELYSTAD EXPERIMENTEERT MET SMS-DIENST
Breda, 28 februari 2006 - Zakelijke SMS provider ClubMessage start vanaf deze week een interactieve SMS actie voor de gemeente Lelystad. Deze interne actie roept de medewerkers van de gemeente op een slogan over Lelystad te bedenken en per sms op te sturen.
De gemeente heeft deze campagne geïnitieerd om haar medewerkers actief mee te laten denken over de dienstverlening richting de burgers. De leukste slogans komen op posters in het gemeentehuis te hangen en daaruit kunnen de medewerkers de drie winnende slogans kiezen. Deze slogans kunnen worden gebruikt in de campagne om de dienstverlening van de gemeente nog beter te maken.
"Als de actie bevalt, is het mogelijk dat we een soortgelijk initiatief starten voor de inwoners", zegt Jolanda Kramer, communicatieadviseur van de gemeente Lelystad. De gemeente Lelystad is een voorloper als het gaat om interactie met haar inwoners door middel van nieuwe media. Vorige maand was de installatie van de nieuwe burgemeester al live via internet te volgen.
Over ClubMessage
ClubMessage is leverancier van mobiele diensten en de grootste zakelijke SMS provider op het gebied van bulk-sms. Klanten van ClubMessage bevinden zich in branches als horeca, transport, techniek, marketing, zorg en onderwijs. ClubMessage verkoopt producten en diensten op basis van haar eigen SMS-netwerk aan bedrijven actief op het gebied van techniek, marketing en planning. Tot de klantenkring behoren onder meer Heineken, Unilever, Philips en de FNV. Vanuit de twee hoofdvestigingen in Nederland en Polen worden naast deze landen producten en diensten geleverd in België, Duitsland, Groot-Brittannië en Spanje. ClubMessage bereikt wekelijks honderdduizenden mensen per SMS. Meer informatie over ClubMessage is te vinden op www.clubmessage.net.
Voor meer informatie voor de pers
Lubbers & De Jong BV
Margriet Luttikhuizen
T: (020) 421 05 65
E: margriet@l-dj.nl
ClubMessage BV
Gilbert Gooijers
T: (076) 521 24 80
E: gilbert@clubmessage.net