Ingezonden persbericht


Persbericht
Nr. 1 datum: 28 februari 2006

Gronings bedrijvennetwerk ontwikkelt ondernemersplatform

Op dinsdag 28 februari presenteert het Jonge Bedrijven Netwerk Groningen haar nieuwe website, logo en slogan. Doel van de nieuwe website en de slogan 'Meer zakendoen, beter ondernemen' is de bijna 200 deelnemers van het JBN en Groningse ondernemers een platform te bieden om snel en gemakkelijk klanten en leveranciers te vinden. De start van het vernieuwde JBN begint om 19.32 precies bij de Rabobank aan de Griffeweg in Groningen.

De nieuwe JBN website functioneert als een eenvoudige zoekmachine voor iedereen die op zoek is naar een flexibele, enthousiaste en ter zake kundige ondernemer. Het JBN gaat de website in verschillende noordelijke media promoten.

Alle JBN deelnemers presenteren zich op de website met een persoonlijk en zakelijk profiel. Verder komen er foto's van het bedrijf, de producten en de ondernemer op de website. Bezoekers kunnen dan on-line al een keuze maken uit mogelijke leveranciers of potentiële klanten en direct doorklikken naar de website van de JBN deelnemers.

Het JBN ondersteunt met dit nieuwe initiatief de groei en ontwikkeling van haar deelnemers. Het JBN verwacht dat de nieuwe website ook een positieve bijdrage levert aan de netwerkgedachte bij Groninger ondernemers en aan de economie van de provincie Groningen. Verder hoopt het JBN met deze verdere professionalisering op korte termijn te kunnen doorgroeien.

Het Jonge Bedrijven Netwerk is een netwerk voor Groningse ondernemers in de eerste vijf jaar van hun ondernemerschap.


---



Ingezonden persbericht