Ingezonden persbericht


Seminar 'Het nieuwe uitgeven' bij Media Plaza in de Jaarbeurs Utrecht


- dinsdag 21 februari 2006

Hoe ziet de lezer van de 21ste eeuw eruit?

User generated content, weblog's, wiki's, RSS-feeds, PODcasting, VODcasting, het zijn allemaal ontwikkelingen die een steeds grotere rol gaan spelen binnen de uitgeefbranche. Maar de belangrijke vragen die hiermee samenhangen zijn: Hoe zal de lezer zich in de toekomst ontwikkelen? Wat wil deze nieuwe lezer? En welke rol kan de uitgever hierin spelen? In het seminar Het nieuwe uitgeven gaan we op zoek naar de antwoorden!

Waarom deelnemen?
Het seminar Het nieuwe uitgeven op 21 februari 2006 van 14:30 - 20:00 uur informeert en inspireert u over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van uitgeven en mediaconsumptie. Het medialandschap verandert, de klant verandert en daarmee verandert ook de rol van de uitgevers. Het seminar Het nieuwe uitgeven geeft een inspirerende visie op deze veranderende wereld en schetst uw kansen en bedreigingen daarbinnen.

Thema's die o.a. aan de orde zullen komen zijn:

* De veranderende consument, scholier en wetenschappelijke lezer
* Is de consument een prosument?

* De opkomst van de burgerjournalistiek

* Toekomstige ontwikkelingen in de uitgeefsector

Het seminar is kosteloos en vindt plaats bij Media Plaza in de Jaarbeurs Utrecht.

Heeft u vragen?
Voor vragen kunt u contact opnemen met Bas van de Haterd op 030-2914112 of via e-mail: Bas.vandeHaterd@mediaplaza.nl

Met vriendelijke groeten,

Wim van Rooijen
Directeur Media Plaza

Dit seminar maakt deel uit van het programma Nederland Digitaal Baanbrekend met ICT van het Ministerie van Economische Zaken en wordt aangeboden door Mediaplaza in samenwerking met Syntens en SenterNovem. Het seminar wordt ondersteund door o.a. InCT, Marketingfacts.nl en het NUV.