Date : Wednesday, February 15, 2006
Sender Name: Vocalcom
Bedrijven behoeven niet meer te investeren in een eigen contactcenter KPN en Vocalcom brengen gezamenlijk in Nederland een innovatieve oplossing voor contactcenters in de markt. Bedrijven behoeven voortaan geen risicogebonden investeringen meer te doen in een ICT-infrastructuur voor een eigen contactcenter, maar betalen dan simpelweg maandelijks en naar gelang gebruik. KPN biedt zijn klanten een online contactcenter- oplossing voor efficiënte, flexibele en schaalbare klantinteracties.
KPN heeft voor samenwerking met Vocalcom gekozen vanwege hun jarenlange ervaring in de contactcenter-markt, hun vooruitstrevende visie, de ongeëvenaarde functionaliteit van de
contactcenter-oplossing en de mogelijkheden om een brede waaier van professionele diensten te verlenen. Het volledig webgebaseerde platform "Hermès.Net" stelt KPN in staat om zijn klanten een complete set contactcenter-functies te bieden.
KPN en Vocalcom stellen met deze state-of-the-art oplossing klanten in staat om zich op hun core business te focussen door de zorg voor ICT over te laten aan een professionele dienstverlener. De klant heeft de zekerheid dat hij altijd beschikt over de nieuwste technologie zonder eigen voorafgaande investeringen, tegen overzichtelijke maandelijkse betalingen. Deze oplossing is ideaal voor bedrijven met behoefte aan een contactcenter maar die niet over de nodige middelen beschikken voor een in-house oplossing en contactcenters met verschillende vestigingen. Bovendien behoeven bedrijven niet zelf over gespecialiseerd ICT-personeel te beschikken omdat KPN en Vocalcom deze oplossing aanbieden in de vorm van een online managed service.
John Holst, CEO Vocalcom: "Door de evoluties in de telecommarkt en de kwaliteit van IP-telefonie wordt het zogenaamde ASP-model een belangrijk element in onze strategie. In samenwerking met KPN, dat over uitstekende kennis van de contactcenter-markt beschikt, kunnen we onze volledig redundante, betrouwbare en gebruiksvriendelijke oplossingen beschikbaar stellen tegen maandelijkse betaling. Waarom nog investeren in een eigen platform als je de functies en bijhorende diensten die je nodig hebt gewoon 'on demand' kan krijgen?"
Henjo Groenewegen, directeur Zakelijke Markt bij KPN: "Met deze oplossing speelt KPN in op de behoefte van bedrijven aan een gemakkelijke, voordelige én toekomstvaste oplossing op maat, waarvoor geen investering nodig is. De zakelijke klant heeft bovendien de zekerheid dat hij nooit te veel betaalt en hij heeft geen omkijken naar zijn contactcenter-infrastructuur of het beheer ervan. "
Over KPN
KPN biedt telecommunicatiediensten aan zowel particuliere als zakelijke klanten. De kernactiviteiten van KPN zijn telefonie-, internet- en televisiediensten in Nederland, mobiele telecommunicatiediensten in Nederland, Duitsland en België, en datadiensten in West-Europa. KPN is marktleider in de belangrijkste segmenten van de Nederlandse telecommunicatiemarkt en werkt actief aan de groei van zijn marktaandeel in de nieuwe IP- en DSL-markten. Via E-Plus en BASE heeft KPN een sterke positie in de mobiele markten van respectievelijk Duitsland en België.
Per 31 december 2005 bediende KPN met 29.286 medewerkers (26.598 fte's). 6,9 miljoen klanten met een vaste telefoonaansluiting en 2,2 miljoen internetklanten in Nederland alsmede 20,8 miljoen mobiele klanten in Duitsland, Nederland en België. KPN is in 1989 verzelfstandigd. De aandelen zijn genoteerd aan de beurzen van Amsterdam, New York, Londen en Frankfurt. Kijk voor meer informatie over KPN of over de contactcenter-oplossingen van KPN op www.kpn.com,
trefwoord 'Klantcontact'.
Contact: KPN Mediavoorlichting
telefoonnummer +31 (070) 446 63 00 of
e-mail press@kpn.com.
Over Vocalcom
Vocalcom ontwikkelt en commercialiseert technologie voor contactcenters en klanteninteractie. De firma werd opgericht in 1995 met hoofdkantoor in Parijs en beschikt vandaag over eigen vestigingen en distributeurs in Europa, Canada, Noord-Afrika, Zuid-Amerika en Dubai. Het hoofdkantoor voor de Benelux bevindt zich in Brussel en telt 50 werknemers, waarvan een groot deel zich wijdt aan R&D met betrekking tot eigen producten en integratie met technologieën van business partners. Het unieke webgebaseerde Hermès-platform biedt efficiënte, betaalbare en winstgevende
contactcenter-functionaliteiten en werd reeds vijf keer op jaar verkozen tot product van het jaar door verschillende vaktijdschriften en -organisaties. Vocalcom installeerde en onderhoudt meer dan 50.000 contactcenterposities wereldwijd. Meer informatie over Vocalcom op www.vocalcom.com.
Contact:
Peggy Van der Auwera at +32 (0)2 467 82 93 of
p.vanderauwera@vocalcom.be
URL:
Picture: (None)
Attachments: (None)