Magazine Executive Program
Om adverteerder en mediabureaus op een niet mis te verstane wijze te
overtuigen van de communicatiekracht van tijdschriften, heeft de Groep
Publiekstijdschriften het Magazine Executive Program ontwikkeld. Voor
dit programma zijn 16 ervaren verkoopspecialisten van diverse
tijdschriftuitgeverijen getraind.
Deze Magazine Executives zullen in de eerste helft van 2006
presentaties geven aan adverteerders en mediabureaus. De teams bestaan
uit twee Magazine Executives van verschillende uitgeverijen. Zij
zullen tot het uiterste gaan om de kracht van tijdschriften duidelijk
te maken, niet om de eigen titels onder de aandacht te brengen.
In Groot Britannië draait het Magazine Executive Program al enige tijd
met groot succes. De Magazine Executives plaatsen tijdschriften in een
brede context van marketing en reclame. Zij hanteren tal van modellen
om u voor eens en voor altijd te overtuigen van de vele voordelen van
adverteren in tijdschriften. Bovendien zullen ze haarfijn ingaan op de
realisatie van marketingdoelstellingen die multimediale campagnes
bieden, de rol van reclame en mediaselectie.
Contact
De kans is groot dat u als adverteerder of mediaplanner de komende
tijd door een Magazine Executive benaderd wordt. Maar waarom zou u
afwachten? Neem geheel vrijblijvend contact op met het secretariaat
van de Groep Publiekstijdschriften van het Nederlands
Uitgeversverbond. Bel 020-430 91 62 of e-mail naar gpt@nuv.nl.
Nederlands Uitgeversverbond