Visies alleen verkopen niet

Interview nss


Amsterdam, 14 februari 2006

Als je wilt verkopen heb je niets aan een visie alleen, zo blijkt uit onderzoek van Interview-NSS. Je zult je visie bij ieder klantcontact steeds opnieuw concreet moeten maken. Pas dan kun je stijgingen in sales en loyaliteit behalen.

Na deze opzienbarende uitkomsten stak Interview-NSS de hand in eigen boezem. Ze concludeerde dat haar touchpoint visie voor bestaande klanten zoals Microsoft, Heineken en Philips zorgt voor de gewenste resultaten. Echter voor potentiële klanten is haar visie te abstract en niet aansprekend.

Dit inzicht heeft ertoe geleid dat Interview-NSS vanaf vandaag start met een zeer opmerkelijke reclamecampagne. Ze gaat voor ieder bedrijf individueel aantonen wat de voordelen van de touchpoint visie zijn. Deze worden per bedrijf op een digitale memorecorder ingesproken, die kosteloos kan worden aangevraagd op haar website (www.interview-nss.com).

Naast de individuele memorecorder gaat de campagne nog een stap verder. Een aantal potentiële klanten wordt verrast met een op maat gemaakte radiocommercial die slechts één dag wordt uitgezonden. In printadvertenties wordt verder verslag gedaan van een aantal gesprekken met bestaande klanten, waarin de visie en het behaalde resultaat duidelijk worden.

Noot aan redactie:
Meer over de touchpoint visie en de campagne vindt u op www.interview-nss.com. Contactpersoon is Reinier Heutink (directielid), tel. 020-6070778