Visies alleen verkopen niet
Interview nss
Amsterdam, 14 februari 2006
Als je wilt verkopen heb je niets aan een visie alleen, zo blijkt uit onderzoek van
Interview-NSS. Je zult je visie bij ieder klantcontact steeds opnieuw concreet moeten
maken. Pas dan kun je stijgingen in sales en loyaliteit behalen.
Na deze opzienbarende uitkomsten stak Interview-NSS de hand in eigen boezem. Ze
concludeerde dat haar touchpoint visie voor bestaande klanten zoals Microsoft, Heineken
en Philips zorgt voor de gewenste resultaten. Echter voor potentiële klanten is haar
visie te abstract en niet aansprekend.
Dit inzicht heeft ertoe geleid dat Interview-NSS vanaf vandaag start met een zeer
opmerkelijke reclamecampagne. Ze gaat voor ieder bedrijf individueel aantonen wat de
voordelen van de touchpoint visie zijn. Deze worden per bedrijf op een digitale
memorecorder ingesproken, die kosteloos kan worden aangevraagd op haar website
(www.interview-nss.com).
Naast de individuele memorecorder gaat de campagne nog een stap verder. Een aantal
potentiële klanten wordt verrast met een op maat gemaakte radiocommercial die
slechts één dag wordt uitgezonden. In printadvertenties wordt verder
verslag gedaan van een aantal gesprekken met bestaande klanten, waarin de visie en het
behaalde resultaat duidelijk worden.
Noot aan redactie:
Meer over de touchpoint visie en de campagne vindt u op www.interview-nss.com.
Contactpersoon is Reinier Heutink (directielid), tel. 020-6070778