Gemeente Berkelland
Klantgerichte dienstverlening, doodgewoon!
De gemeente Berkelland wil kwaliteit verankeren in haar
dienstverlening. En hoe kun je dat beter doen dan de eigen ambtenaren
te laten ervaren hoe het is om klant te zijn? Tijdens de eerste ronde
van de Dienstverleningsestafette kropen medewerkers in de huid van
klanten en lieten acteurs hen kennismaken met de andere kant.
Centraal tijdens deze eerste estafette-sessie, stond de
vanzelfsprekendheid van klantgerichte dienstverlening. Klanten willen
goed, snel en makkeljik worden geholpen; door ambtenaren en door de
gemeente als geheel. Dat betekent dat gemeenten moeten proberen om
zoveel mogeljik diensten op één plek en in één aan te bieden. Hoe daar
in Berkelland vorm aan kan worden gegeven, wordt verder uitgewerkt
tijdens de volgende rondes van de 'Dienstverleningsestafette'. Dan
staan onder meer werkafspraken op het programma
Download hier de folder over de dienstverleningsestafette
Meer informatie: de heer J. van Urk, telefoon 0545-250 209
E-mail: j.vanurk@gemeenteberkelland.nl
Mutatiedatum 10/02/2006