Gemeente Berkelland


Klantgerichte dienstverlening, doodgewoon!

De gemeente Berkelland wil kwaliteit verankeren in haar dienstverlening. En hoe kun je dat beter doen dan de eigen ambtenaren te laten ervaren hoe het is om klant te zijn? Tijdens de eerste ronde van de Dienstverleningsestafette kropen medewerkers in de huid van klanten en lieten acteurs hen kennismaken met de andere kant.

Centraal tijdens deze eerste estafette-sessie, stond de vanzelfsprekendheid van klantgerichte dienstverlening. Klanten willen goed, snel en makkeljik worden geholpen; door ambtenaren en door de gemeente als geheel. Dat betekent dat gemeenten moeten proberen om zoveel mogeljik diensten op één plek en in één aan te bieden. Hoe daar in Berkelland vorm aan kan worden gegeven, wordt verder uitgewerkt tijdens de volgende rondes van de 'Dienstverleningsestafette'. Dan staan onder meer werkafspraken op het programma

Download hier de folder over de dienstverleningsestafette

Meer informatie: de heer J. van Urk, telefoon 0545-250 209 E-mail: j.vanurk@gemeenteberkelland.nl

Mutatiedatum 10/02/2006