Persbericht
Zwolle, 10 februari 2006
Greetje Boxem beste callcenter manager van Nederland
Christal Teleservice wint managementprijs
Zwolle - Greetje Boxem, de callcenter manager van Christal Teleservice uit Zwolle, mag zich een jaar lang 'Callcenter Manager van het jaar' noemen. Het bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in telemarketing voor de charitatieve sector, staat mede door de positieve input van Boxem zo hoog aangeschreven.
"Al jaren geeft Boxem op bezielende wijze leiding aan het callcenter van Christal Teleservice, waar een geheel eigen levensbeschouwelijke visie wordt gekoppeld aan gezonde bedrijfsresultaten en competitieve focus op resultaat", schrijft de CCMA (Call Center Managers Association) die de verkiezing organiseert.
"Fantastisch!", reageert Greetje, "niet zozeer voor mezelf, dat natuurlijk ook, maar juist ook voor ons team. Met elkaar laten we zien dat onze levensovertuiging gevolgen heeft voor de manier waarop we met elkaar omgaan, voor de manier waarop we ons werk doen, de resultaten die we voor onze klanten behalen en dus ook voor de manier waarop we leiding geven. Ik vind het bijzonder dat dit in de uiterst commerciële telemarketing-wereld, zo duidelijk is opgevallen."
"Dit is een prijs die er toe doet. Goed voor ons bedrijf en ook voor de goede doelen waar we ons voor inzetten. En we zijn er natuurlijk apetrots op dat Christal deze callcenter manager in huis mag hebben", reageert Flip van der Kolk, algemeen directeur van Christal, opgetogen.
Boxem werd door de 1.500 stemmers via het internet en door de 160 bezoekers van het CCMA HRM-congres als de onbetwiste winnaar aangewezen. De andere genomineerde callcenter managers werken bij Tiscali, Interpolis en Unamic Suriname.
Greetje studeerde economie aan de Rijksuniversiteit te Groningen en deed managementervaring op bij Siemens Nederland en Eszet Holding te Harderwijk. Sinds 2001 is ze manager van het callcenter van Christal Teleservice in Zwolle. (