09-02-2006
Bijeenkomst evenementenbeleid
Sinds november vorig jaar heeft de gemeente Den Helder nieuw beleid
rondom evenementen. In de nota Den Helder gevierd staan de nieuwe
regels van het evenementenbeleid, maar ook hoe er subsidie aangevraagd
kan worden, welk soort evenementen wel in aanmerking komen voor
subsidie en welke niet en bijvoorbeeld hoe een evenementenvergunning
moet worden aangevraagd.
Het blijkt in de praktijk dat nog niet voor iedereen duidelijk is wat
de gevolgen van het nieuwe beleid zijn en hoe een en ander werkt.
Daarom is er dinsdag 15 februari a.s. een bijeenkomst over het
evenementenbeleid. Behalve dat dit een informatieve bijeenkomst wordt,
willen wij de deelnemers aan de hand van de praktijk ook meer inzicht
geven in het nieuwe beleid.
Geen uitnodiging gehad?
Veel organisatoren van evenementen hebben wij een uitnodiging hiervoor
gestuurd. Het kan natuurlijk gebeuren dat u met het evenementenbeleid
te maken heeft, maar geen uitnodiging heeft ontvangen. Uiteraard bent
ook u van harte welkom!
Aanmelden
U bent op 15 februari welkom vanaf 19.30 uur. De bijeenkomst begint om
20.00 uur en is in Grand Café-Restaurant Julianas op Ooghduyne. Wilt u
deelnemen aan de bijeenkomst, dan kunt u zich per e-mail tot en met 12
februari aanmelden via info@denhelder.nl. Telefonisch kunt u zich
aanmelden tot en met vrijdag 10 februari bij mevrouw Y. Hooijmans,
telefoon (0223) 678194.
Gemeente Den Helder