Gemeente Den Helder

09-02-2006
Bijeenkomst evenementenbeleid

Sinds november vorig jaar heeft de gemeente Den Helder nieuw beleid rondom evenementen. In de nota Den Helder gevierd staan de nieuwe regels van het evenementenbeleid, maar ook hoe er subsidie aangevraagd kan worden, welk soort evenementen wel in aanmerking komen voor subsidie en welke niet en bijvoorbeeld hoe een evenementenvergunning moet worden aangevraagd.

Het blijkt in de praktijk dat nog niet voor iedereen duidelijk is wat de gevolgen van het nieuwe beleid zijn en hoe een en ander werkt. Daarom is er dinsdag 15 februari a.s. een bijeenkomst over het evenementenbeleid. Behalve dat dit een informatieve bijeenkomst wordt, willen wij de deelnemers aan de hand van de praktijk ook meer inzicht geven in het nieuwe beleid.

Geen uitnodiging gehad?
Veel organisatoren van evenementen hebben wij een uitnodiging hiervoor gestuurd. Het kan natuurlijk gebeuren dat u met het evenementenbeleid te maken heeft, maar geen uitnodiging heeft ontvangen. Uiteraard bent ook u van harte welkom!

Aanmelden
U bent op 15 februari welkom vanaf 19.30 uur. De bijeenkomst begint om 20.00 uur en is in Grand Café-Restaurant Julianas op Ooghduyne. Wilt u deelnemen aan de bijeenkomst, dan kunt u zich per e-mail tot en met 12 februari aanmelden via info@denhelder.nl. Telefonisch kunt u zich aanmelden tot en met vrijdag 10 februari bij mevrouw Y. Hooijmans, telefoon (0223) 678194.