Servicecentrum politie Noord-Holland Noord krijgt hoge waardering
Alkmaar, 08-02-2006 o Het servicecentrum van de politie Noord-Holland
Noord, de Politie Service Lijn (0900 - 8844), heeft gemiddeld een 8
gescoord bij een landelijke onderzoek naar de kwaliteit van callcentra
van de politie. Het korps hecht veel waarde aan een hoog serviceniveau
en een professioneel optreden richting de burgers en is dan ook erg
blij met deze uitslag.
Het onderzoeksbureau Telan doet periodiek onderzoek naar de kwaliteit
van de callcentra van de politie: het 0900-8844- nummer. Het onderzoek
richt zich dan op de volgende aspecten. De wachttijd, de
informatievoorziening aan de klant, het adequaat doorvragen,
duidelijke afspraken over acties die ondernomen worden en de
vakbekwaamheid en hulpvaardigheid van de medewerkers. In deze laatste
categorie behoorde de regio NHN zelfs tot de best presterende korpsen.
Laatst gewijzigd 08-02-2006 18:35 | © Politie Noord-Holland Noord |
Politie Noord-Holland-Noord