Ingezonden persbericht

Opmerkelijke samenwerking Jan des Bouvrie met WebStijl

Nederlands' bekendste designer vindt uitdaging in virtuele wereld

ALPHEN AAN DEN RIJN, 20060208 -- Nederlands' bekendste ontwerper, Jan des Bouvrie, is op het gebied van design een bijzondere samenwerking aangegaan met websiteleverancier WebStijl. Het is tamelijk uniek in Nederland, en daarbuiten, dat een topdesigner zich bezighoudt met het ontwerpen van websites. De collectie van Webdesigns wordt deze week op Internet officieel gepresenteerd.


Voor de consument is de website van een bedrijf hét oriëntatiemiddel. Het uiterlijk en de uitstraling van zo'n website is vaak voor verbetering vatbaar. Iets wat ook de mensen van het Arsenaal opviel. WebStijl heeft dit geruime tijd geleden al onderkend en is als enige in Nederland bezig met het voor ieder bedrijf betaalbaar maken van websites van hoge kwaliteit. Deze doelstelling, topdesign bereikbaar maken voor een groot publiek, sluit goed aan bij die van Jan des Bouvrie. Een samenwerking lag daarom voor de hand.

De jarenlange ervaring, bijzondere visie en aparte benadering van Jan des Bouvrie hebben een heel nieuwe impuls aan het WebStijl designteam gegeven. Je kunt gerust zeggen dat het resultaat van de samenwerking van deze twee werelden, een zeer stijlvolle collectie van webdesigns heeft opgeleverd. Dit, gekoppeld aan het full-service lease concept van WebStijl, levert een uniek product op in de websitemarkt.

WebStijl levert de Jan des Bouvrie webcollectie vooralsnog alleen in Nederland, maar plannen voor een buitenlandse expansie liggen al klaar. Ook de samenwerking met andere "branchevreemde" designers wordt voorbereid. "Wij zijn zeer trots op deze unieke samenwerking met een fenomeen op designgebied", aldus WebStijl directeur Nico de Jong, "niemand heeft nu meer een reden om een onaantrekkelijke website te hebben". De webdesigns van Jan des Bouvrie zijn exclusief bij WebStijl verkrijgbaar. Vanaf 20 januari zijn de designs te bekijken op www.webstijl.nl.


noot voor de redactie

Over WebStijl
WebStijl is in Nederland marktleider op het gebied van full-service websites. Zij bedient de markt met een geheel nieuw full-service leaseconcept wat direct na introductie al een groot succes bleek. Zij streeft er naar om topkwaliteit websites te leveren, zowel op ontwerpvlak als op het gebied van ondersteuning. Dit doet zij onder meer door een exclusieve samenwerking met
Jan des Bouvrie en de ontwerpacademies. Wilbert Gieske (bekend uit Goede Tijden Slechte Tijden) is het marketinggezicht van WebStijl. Door het full-service leaseconcept is een mooie en vooral professionele website voor ieder bedrijf bereikbaar geworden. Meer informatie vindt u op www.webstijl.nl

Over Jan des Bouvrie
Jan des Bouvrie is sinds eind 60er jaren creatief en toonaangevend actief op gebieden als design, architectuur en binnenhuisarchitectuur. Opererend vanuit het Arsenaal in Naarden-Vesting bewijst hij tot op de dag van vandaag een succesrijk en smaakvol designer te zijn met een scherpe kijk op de tijdsgeest. Jan des Bouvrie zet zich ook in voor de nieuwe generatie designers. Dit doet hij onder andere door lezingen en colleges te geven op de academies en hogescholen.




WebStijl