08/02/2006 Catch the Big Idea
Grootse ideeën zijn het belangrijkste product van een
reclameadviesbureau. Helaas komen briljante creatieve ideeën niet uit
de lucht vallen. Ze zijn bijna altijd het logische gevolg van een
effectief/creatief denkproces, waarbij de wijn zonder water geschonken
wordt. De strategie die zon 77 internationale topcreatieven volgen bij
hun denk- en werkproces vormt het onomstotelijk bewijs van deze
stelling. De vraag is of een dergelijke denk- en werkstrategie is aan
te leren?
Het antwoord is een volmondig ja. In deze eendaagse training leer je
hoe je sneller tot bijzondere ideeën komt die hoog scoren op impact en
doeltreffendheid. Creativiteit, niet als toevalstreffer maar als
resultaat van aandachtig en bewust gestuurde creative production
chain. Deze intensieve training voor creatieven confronteert je met je
eigen manier van werken en biedt je een uitgelezen kans om te leren
van de denk-, werk- en zienswijzen van creatieven op wereldformaat.
De invloed op de creatieve output van het bureau is direct voelbaar
je leert hoe je het creatieve proces op een ongekend hoog niveau kunt
inzetten in het eigen bureau
efficiency en motivatie op een hoger level dankzij een zeer
inspirerend creatief werkproces
slechts met kleine veranderingen kun je de kwaliteit van het creatieve
proces aanmerkelijk verbeteren
je leert welke manier van werken in je bureau de beste ideeën
opleveren
je profiteert ten volle van de kennis en denkprocessen van s werelds
topcreatieven
Klik hier voor de voorwaarden en het inschrijfformulier
Docent: Ralf Langwost (Idea Management)
Duur: eendaagse training, voertaal Engels
Kosten: 795,-
Datum: 3 april 2006
Contact VEA: Cindy Schoonbeek
Vereniging van communicatie advies bureaus (VEA)