GBMI zet succesvolle internationale expansie voort met ......

Global brand marketing, inc.

GBMI zet succesvolle internationale expansie voort met opening van Europees verkoopkantoor

SANTA BARBARA, Californië, February 6 /PRNewswire/ --
Global Brand Marketing, Inc., , het snelst groeiende multi-branded modebedrijf ter wereld, kondigt met plezier aan dat Roelof de Leeuw is aangesteld als European General Manager van het nieuwe Europese verkoopkantoor van GBMI in Amsterdam. De heer de Leeuw gaat alle aspecten van de verkoop, de marketing, de bedrijfsvoering en de logistiek van het Europese verkoopkantoor overzien, tot en met het ontwikkelen en implementeren van de Europese bedrijfsactiviteiten van GBMI. Hij wordt de verantwoordelijke persoon voor zowel het onderhouden van relaties met bestaande als het opbouwen van contacten met potentiële klanten en het maximaliseren van omzet, distributie en winst in de Europese markten.

"Wij vinden het fantastisch dat Roelof zich bij het GBMI-team gaat aansluiten. Zijn brede expertise op het gebied van de marketing en verkoop van luxe- en sportgoederen zal onze omzet in onze gestadig groeiende Europese markt beslist helpen," aldus Killick Datta, Chairman en Chief Executive Officer van Global Brand Marketing, Inc. "In de context van de groei van onze wereldwijde omzet is het is voor ons van groot belang onze kantoren en ons personeel in het buitenland uit te breiden."

De heer de Leeuw heeft sinds 2003 met GBMI-merken gewerkt; dit in zijn hoedanigheid van Sales Manager voor PONY, Nautica en FunFlopps bij Fashion Studio Benelux, de Nederlandse distributeur van deze merken. Eerder was hij gedurende meer dan 10 jaar actief als directeur verkoop/export bij de gerenommeerde modebedrijven Simmer Style Europe, Vriesco International, Unisto en Robey Sportswear.

De heer de Leeuw zal de opening van het nieuwe Europese verkoopkantoor van GBMI in Amsterdam op 1 maart overzien en rapport uitbrengen aan Charles Dallain, Senior Vice President of International Sales.

Over GBMI

Global Brand Marketing, Inc. werd eind 1996 opgericht door Killick Datta en bezit een meerderheidsbelang in Pony. GBMI is bovendien eigenaar van de merken Dry-shoD en FunFlopps en de winkelketen Global Feet en is geautoriseerd wereldwijd licentiehouder voor de schoenencollecties van Diesel, XOXO, Nautica, Harlem Globetrotters, Doggy Biscuitz by Snoop Dogg en Mecca. GBMI is gebaseerd in Santa Barbara, Californië, VS en legt zich toe op het ontwerpen, ontwikkelen en marketen van modieuze schoenen, kleding en accessoires voor heren, dames en kinderen, die in meer dan 145 landen de hele wereld rond worden gedistribueerd. Voor meer informatie over GBMI kunt u telefonisch terecht op
+1-805-562-5600 of via het Internet op www.gbmi.net.

Contactpersoon: Sydney Gardner

+1-805-562-5600
sgardner@gbmi.net

Website: www.gbmi.net