GBMI zet succesvolle internationale expansie voort met ......
Global brand marketing, inc.
GBMI zet succesvolle internationale expansie voort met opening van Europees verkoopkantoor
SANTA BARBARA, Californië, February 6 /PRNewswire/ --
Global Brand Marketing, Inc., , het snelst groeiende multi-branded modebedrijf ter
wereld, kondigt met plezier aan dat Roelof de Leeuw is aangesteld als European General
Manager van het nieuwe Europese verkoopkantoor van GBMI in Amsterdam. De heer de Leeuw
gaat alle aspecten van de verkoop, de marketing, de bedrijfsvoering en de logistiek van
het Europese verkoopkantoor overzien, tot en met het ontwikkelen en implementeren van de
Europese bedrijfsactiviteiten van GBMI. Hij wordt de verantwoordelijke persoon voor zowel
het onderhouden van relaties met bestaande als het opbouwen van contacten met
potentiële klanten en het maximaliseren van omzet, distributie en winst in de
Europese markten.
"Wij vinden het fantastisch dat Roelof zich bij het GBMI-team gaat aansluiten. Zijn
brede expertise op het gebied van de marketing en verkoop van luxe- en sportgoederen zal
onze omzet in onze gestadig groeiende Europese markt beslist helpen," aldus Killick
Datta, Chairman en Chief Executive Officer van Global Brand Marketing, Inc. "In de
context van de groei van onze wereldwijde omzet is het is voor ons van groot belang onze
kantoren en ons personeel in het buitenland uit te breiden."
De heer de Leeuw heeft sinds 2003 met GBMI-merken gewerkt; dit in zijn hoedanigheid
van Sales Manager voor PONY, Nautica en FunFlopps bij Fashion Studio Benelux, de
Nederlandse distributeur van deze merken. Eerder was hij gedurende meer dan 10 jaar
actief als directeur verkoop/export bij de gerenommeerde modebedrijven Simmer Style
Europe, Vriesco International, Unisto en Robey Sportswear.
De heer de Leeuw zal de opening van het nieuwe Europese verkoopkantoor van GBMI in
Amsterdam op 1 maart overzien en rapport uitbrengen aan Charles Dallain, Senior Vice
President of International Sales.
Over GBMI
Global Brand Marketing, Inc. werd eind 1996 opgericht door Killick Datta en bezit een
meerderheidsbelang in Pony. GBMI is bovendien eigenaar van de merken Dry-shoD en
FunFlopps en de winkelketen Global Feet en is geautoriseerd wereldwijd licentiehouder
voor de schoenencollecties van Diesel, XOXO, Nautica, Harlem Globetrotters, Doggy
Biscuitz by Snoop Dogg en Mecca. GBMI is gebaseerd in Santa Barbara, Californië, VS
en legt zich toe op het ontwerpen, ontwikkelen en marketen van modieuze schoenen, kleding
en accessoires voor heren, dames en kinderen, die in meer dan 145 landen de hele wereld
rond worden gedistribueerd. Voor meer informatie over GBMI kunt u telefonisch terecht op
+1-805-562-5600 of via het Internet op www.gbmi.net.
Contactpersoon: Sydney Gardner
+1-805-562-5600
sgardner@gbmi.net
Website: www.gbmi.net