Ingezonden persbericht

Oba milestones brengt digitaal klantdossier uit

RIJEN, 20060201 -- OBA Milestones introduceert een digitaal klantdossier waarin overzichtelijk en gemakkelijk alle gegevens van klanten en netwerk vastgelegd kunnen worden. SWING-TO is vanaf nu beschikbaar.


MAATWERK

Het digitaal klantdossier kan geheel naar de persoonlijke wensen van een organisatie aangepast worden. De inhoud en terminologie gaat geheel in overleg met de klant zodat het systeem optimaal werkt voor de organisatie.

INHOUD SYSTEEM

In het digitaal klantdossier kunnen stap voor stap alle benodigde gegevens over klanten, netwerk en activiteiten vast gelegd worden. Ook kunnen, indien gewenst, deze gegevens met interne en externe collega's gedeeld worden en verschillende partijen met elkaar matchen. Uit de ingevoerde gegevens zijn zeer gemakkelijk managementgegevens te halen, waarmee u bijvoorbeeld de efficiency kunt meten.

DE VOORDELEN

Werken met het digitaal klantdossier betekent:
* een absolute vermindering van de administratieve lastendruk;
* een duidelijke verbetering in de samenwerking binnen het netwerk;
* een eenduidige manier van vastleggen dus gemakkelijker verzamelen, raadplegen en overdragen van gegevens;
* een tegemoetkoming aan de wens van de overheid om persoonsgegevens vanaf de geboorte vast te leggen;
* een betere afstemming met het netwerk;
* dit alles conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens;

Dit alles zal uiteraard resulteren tot een verbetering van de totale dienstverlening.

INTERNETPRODUCT

Het digitaal klantdossier is een internetproduct dus onafhankelijk van uw ICT-systemen en overal te raadplegen.

OVER OBA

OBA Milestones is een dynamisch ICT-bedrijf, gespecialiseerd in het Verbinden, Structureren, Koppelen, Delen, Ontsluiten en Beveiligen van Data via internet. OBA Milestones ontwikkelt producten waarmee dagelijks duizenden mensen efficiënt en prettig werken. Met een hoger rendement tegen lagere kosten.




OBA Milestones BV