Ingezonden persbericht
- PERSBERICHT -
Mobieltjes Telfort klanten voortaan automatisch ingesteld
Geen gedoe meer met instellingen mms, wap en gprs
Amsterdam, 1 februari 2006 - Gemak dient de mens. Telfort klanten hoeven voortaan niets meer te doen om aan de juiste instellingen voor mms, wap en gprs te komen. Nieuwe klanten ontvangen direct na het eerste gebruik van de mobiele telefoon per sms de juiste instellingen op hun mobieltje. Bestaande klanten ontvangen de instellingen nadat zij de sim-kaart in een ander toestel plaatsen of een nieuwe sim-kaart gebruiken. Telfort werkt hiervoor samen met SmartTrust. Via 'Automatic Device Configuration' (ADC) van SmartTrust stuurt Telfort de juiste instellingen naar haar klanten en het mobieltje stelt deze automatisch in. De klant hoeft alleen nog maar op 'accept' te drukken en de instellingen staan in de mobiele telefoon.
8d0d8a.jpg
Profiel Telfort
Telfort is een zelfstandige en winstgevende aanbieder van mobiele telecommunicatie voor particuliere en zakelijke klanten. Telfort biedt kwalitatief goede producten tegen zeer scherpe prijzen. Hiervoor beschikt Telfort over een netwerk van hoge kwaliteit en stelt zij de klantenservice centraal voor haar 2,417 miljoen klanten. Telfort is een vitale organisatie die snel op marktontwikkelingen inspeelt. Vanaf zomer 2005 is Telfort de eerste operator in Nederland met een landelijk dekkend mobiel breedbandnetwerk. Telfort is per 4 oktober 2005 een dochter van KPN.
- EINDE PERSBERICHT -
Noot voor de redactie (