Ingezonden persbericht
"Samen met de Grote Clubactie hechten we groot belang aan het Nederlandse verenigingsleven"
Vacansoleil hoofdsponsor van de Grote Clubactie
Vanaf 2006 is Vacansoleil de nieuwe hoofdsponsor van de Grote Clubactie. Beide organisaties nemen hun maatschappelijke verantwoordelijkheid om actieve deelname aan de samenleving van ouderen, jongeren en kinderen te bevorderen. De Grote Clubactie en Vacansoleil hebben een overeenkomst gesloten voor minimaal drie jaar, waarin geld en prijzen beschikbaar worden gesteld.
Unieke partner
Algemeen directeur Vacansoleil Bart van der Linden ziet veel overeenkomsten in de doelstellingen van beide organisaties. "Het Nederlandse verenigingsleven is van groot maatschappelijk belang. Door ondersteuning van de Grote Clubactie wil Vacansoleil - in het verlengde van de luxe kampeervakanties die onze onderneming verzorgt - een bijdrage leveren aan de beweging en ontspanning van miljoenen mensen. De Grote Clubactie is voor ons een unieke partner om deze doelstelling waar te maken."
De Grote Clubactie kijkt terug op een succesvol jaar. In 2005 werd niet alleen een record aantal loten verkocht (3,6 miljoen), maar ook het aantal deelnemende verenigingen is aanzienlijk gestegen. "Deze stijgende lijn willen we graag voortzetten", zegt Peter Helmer, directeur Grote Clubactie. "Het nieuwe logo van de Grote Clubactie en onze nieuwe hoofdsponsor Vacansoleil spelen daarbij een belangrijke rol. Beide symboliseren onze ambitie om ons succes uit te breiden en daarmee nóg meer financiële steun aan het Nederlandse verenigingsleven te verlenen."