Herinneringsdienst laat wanbetalers betalen
Alphacomm group bv
Rotterdam, 27 januari 2006
Wanbetalers, lang openstaande vorderingen en debiteurenportefeuilles van miljoenen euro s
zijn voor vele bedrijven geen onbekende termen. Daarnaast hebben bedrijven erg veel
moeite om deze bedragen te innen en lopen de kosten die gepaard gaan met de
aanmaningstrajecten ook nog eens aanzienlijk op. Met de automatische herinneringsdienst
CourtesyCall kunnen deze kosten worden teruggebracht en kan het aanmaningsproces
effectiever gemaakt worden.
CourtesyCall is een systeem dat volledig geautomatiseerd spraakboodschappen uitstuurt naar
debiteuren en ze herinnert aan openstaande facturen. Klanten worden gebeld op de mobiele
of vaste telefoon met de boodschap dat de factuurdatum is vervallen. Indien gewenst
krijgen ze ook het openstaande bedrag te horen of worden ze doorgeschakeld naar het
callcenter of naar de debiteurenadministratie om afspraken te maken over het
betaalgedrag.
CourtesyCall heeft de afgelopen jaren klinkende resultaten geboekt bij het voorkomen van
no-show in de zorgsector. CourtesyCall zorgt hierbij niet alleen voor een effectiever
agendabeheer, maar ook voor kostenreductie en wachtlijst verkorting, doordat de gaten in
de agenda kunnen worden opgevuld door patiënten op de wachtlijst.
Met een speciaal ontwikkelde versie van CourtseyCall wil Alphacomm dit succes herhalen in
de incassowereld. Forse besparingen op kosten, verkorting van het incassotraject en het
kunnen opvolgen van alle openstaande vorderingen zijn voordelen die geboden worden aan
grote bedrijven en incassobureaus.
Dat er interesse is om kosten te besparen en aanmaningstrajecten te verkorten is zeker.
Begin februari zal van start worden gegaan met de herinneringsdienst voor de debiteuren
van één van de grootste incassobureaus van Nederland en ook een grote
telecomorganisatie heeft het goed voor mekaar door voor CourtesyCall te kiezen.
Voor overige vragen contact:
Alphacomm Solutions B.V.
Corinne de Man of Michael Martens
Tel: 010- 7989 501
E-mail: corinne@alphacomm.nl