Ingezonden persbericht


positief resultaat voor q-music

Hilversum, 26 januari 2006 - Het marktaandeel van Q-music stijgt van 4,1 naar 4,7 procent. Dit blijkt uit de vandaag bekend gemaakte luistercijfers van Intomart GFK over de maanden november en december 2005. De grootste stijging laat Q-music zien in de doelgroep 20-34 jaar. Daar stijgt het radiostation van 6,8 naar maar liefst 9,1 procent (+33,8 procent).

In de maand december, traditioneel een 'drukke' radiomaand, wist Q-music zich prima staande te houden. Het nieuwste radiostation van Nederland gaf zelf een geheel eigen draai aan de traditionele 'lijstjestrend' door in de laatste week van het jaar meer dan 60 verschillende Top 10 lijsten uit te zenden. Ook werden er tijdens de kerstperiode in het 'kerstballen memory spel' grote prijzen aan de Q-luisteraars weggegeven. Q is good for you.

"Dit is een echte opsteker en met dit resultaat, in combinatie met het duidelijke profiel van Q-music, willen we de komende maanden keihard verder werken aan onze groei en imago", aldus Peter Bossaert, algemeen directeur Q-music.

Q-music is overal in Nederland beluisteren op 100.7 fm, 100.4 fm, de kabel en via www.q-music.nl.

--- EINDE PERSBERICHT ---

Noot voor de redactie,

Ingezonden persbericht