AutoRai

Honda Civic verovert de Dam

(1/26/2006)
Op donderdag 26 januari wordt op de Dam in Amsterdam een speciaal ingepakte Honda Civic âonthuldâ. Als onderdeel van de introductie campagne van de nieuwe Civic, hebben Honda en mediabureau OMD in samenwerking met tech lifestyle magazine Bright een speciale actie uitgewerkt.
De nieuwe Civic zal in een unieke reportage, verspreid over een aantal edities van Bright magazine, in de schijnwerpers worden gezet. Tijdens deze actie kunnen passanten kennismaken met dit spectaculaire model. Bright maakt ter plaatse film- en beeldopnames om te gebruiken in hun reportage. Via podcasts op hun sites en viral marketing laten Honda en Bright de doelgroep vervolgens kennis maken met de Civic.

De nieuwe Honda Civic bevat diverse innovatieve features en zet, mede door zân uiterlijk en rijke standaard uitrusting, nieuwe maatstaven in zân klasse. Aangezien Bright de Civic-doelgroep van jonge welstandige, in technische innovatie en lifestyle geïnteresseerde mannen bereikt, is Bright uitverkozen om in een uitgebreide reportage verslag te doen van de features en technieken die de nieuwe Civic in zich heeft.

We nodigen u van harte uit om donderdag 26 januari rond 13.00 uur een kijkje te komen nemen op de âCivic-Damâ en kennis te maken met de nieuwe Honda Civic!

BedrijfsautoRAI.nl