Mo. media
persbericht
onderzoek ruigrok - netpanel wijst uit:
Weekendje weg goed voor seksleven en relatie
Breda 25 januari 2006 - Maar liefst 50% van de Nederlanders denkt dat een weekendje weg
een positieve invloed heeft op je seksleven. Voor 76% van de Nederlanders is het een
uitgemaakte zaak dat een weekendje weg goed is voor je relatie. Dit blijkt uit een
representatief onderzoek dat uitgeverij mo' media ter gelegenheid van de introductie van
haar tijdschriftformule 52 weken genieten liet uitvoeren door Ruigrok - NetPanel.
Maar liefst 86% van de Nederlanders gaat wel eens een weekendje weg. Bijna 60% doet dit 1
à 2 keer per jaar. Nederland is daarbij de favoriete bestemming gevolgd door
België. Overnachten doen we dan bij voorkeur in een hotel, gevolgd door een gehuurd
vakantiehuisje of bungalow. Tussen het vrijen door wordt er geshopt of graag een bos- of
een strandwandeling gemaakt.
Nieuw tijdschrift 52 weken genieten
mo' media, de opdrachtgever van het onderzoek, introduceert donderdag 26 januari het
nieuwe tijdschrift 52 weken genieten. Dit tijdschrift speelt in op de behoefte onder
Nederlanders aan objectieve suggesties voor bijzondere vrijetijdsbesteding. Het eerste
nummer met het thema Logeren etc. biedt een overzicht van de leukste hotels en B&B's
in Nederland en België.
52 weken genieten zal hierna nog 4 keer verschijnen in de themanummers:
- België (citytrips, restaurants, weekendjes weg en andere leuke adressen)
- Zeeland (alles over de zonnigste provincie van Nederland)
- Eindeloze Weekenden (eropuit naar Europese steden en Hollandse dorpjes)
- Eten etc. (culinair genieten het hele jaar door)
52 weken genieten is gekoppeld aan de succesvolle boekenserie 52.
Noot voor de redactie,