Tachtig nieuwe âarbeidskrachtenâ voor Daihatsu
(1/17/2006)
Ondanks de weinig rooskleurige ontwikkelingen in de autobranche,
hebben de Daihatsu-dealers sinds enige tijd versterking gekregen voor
hun verkoopactiviteiten. Sinds begin deze maand is hun
âverkoperbestandâ uitgebreid met een âheilige koeâ. De DaihatsKoe,
zoals de koe ook wel wordt genoemd, is een levensechte koe die op een
aanhanger is bevestigd.
Gekoppeld aan de nieuwe Daihatsu Cuore, de zuinigste benzineauto van
Nederland, weet de koe alle aandacht op zich te vestigen. Zowel op de
weg, als op het terrein van de dealer en bij evenementen.
Melkkoe
Met de DaihatsKoe vestigt Daihatsu de aandacht op het feit dat de
auto, of âheilige koeâ, vaak als melkkoe gebruikt wordt. Afhankelijk
van de grootte en de zwaarte van de auto, draagt de automobilist veel
geld af aan (brandstof)accijnzen en belastingen, waarmee het onderhoud
van de âheilige koeâ hoog oploopt. Met de Daihatsu Cuore, de zuinigste
âheilige koeâ van Nederland, kunnen deze kosten tot een minimum
beperkt worden. Bovendien is de Cuore, met een uitstoot van 109 gram
CO per kilometer, ook de minst milieubelastende benzineauto van
Nederland.
Actie
Daihatsu zal met de DaihatsKoe landelijk de aandacht gaan vestigen op
het merk Daihatsu en op de zuinigheid van de Cuore. Alle
Daihatsu-dealers in Nederland zijn voorzien van een aanhanger met koe
en veel dealers hebben hun eerste activiteiten met de koe achter de
rug. Gezien de buitengewoon positieve reacties zal de koe in de
komende periode veelvuldig ingezet worden.
Direct naar BedrijfsautoRAI.nl
AutoRai