Gemeente Hellendoorn
Dienstverlening uitgebreid
Vanaf 2 januari 2006 zijn alle loketten doorlopend geopend van 8:00
uur tot 14:30 uur. Deze loketten zijn dan ook telefonisch te bereiken.
Op donderdagavond is de balie van Burgerzaken en belastingen open tot
19.30 uur.
Digitale dienstverlening
Steeds meer producten biedt de gemeente digitaal aan via de website.
Hierdoor kan men zeven dagen per week en 24 uur per dag, diensten van
de gemeente afnemen. Nieuwe producten die via de website aan te vragen
zijn, zijn uittreksel bevolkingsregister, uittreksel / afschrift uit
de burgerlijke stand, hondenbelasting en begraafplaatsen. Kijk voor
meer informatie op deze website.
Verbeteringen in 2006
In 2006 werkt de gemeente aan weer verdere verbetering van de
dienstverlening. Zo zal de digitale dienstverlening via de website
worden uitgebreid. De gemeente zal, in tegenstelling tot voorheen, de
burger die iets via de Meldlijn inbrengt schriftelijk informeren wat
er met een klacht / melding is of wordt gedaan.