Triple P sluit mantelserviceovereenkomst met Siennax
Triple p n.v.
persbericht
Vianen, 29 november 2005 - Triple P B.V., leverancier van ICT oplossingen, heeft een
serviceovereenkomst afgesloten met Siennax te Amstelveen.
Deze mantelserviceovereenkomst heeft een looptijd van 3 jaar. De mantelovereenkomst is
afgestemd op de visie en strategie van Siennax en is tevens in lijn met de business
doelstellingen van
Triple P.
Siennax, die haar cybercentrum heeft opgesteld in Schiphol-Rijk, is
24 uur per dag operationeel en biedt haar klanten maximale beschikbaarheid, performance en
veiligheid van 'hosted' diensten, applicatiearchitecturen en databases.
Triple P ondersteunt Siennax hierbij door 24 uur per dag service- en onderhoudsdiensten te
leveren op basis van gegarandeerde reactietijden. Hierdoor wordt de continuïteit van
Siennax en haar relaties gewaarborgd.
Triple P biedt binnen de serviceovereenkomst verschillende niveaus van dienstverlening aan
die zijn afgestemd op de servicebehoeftes van de relaties van Siennax. Buiten de service
en onderhoudsdiensten levert Triple P ook de hardware en bijbehorende kennis. Het gaat
hierbij om de netwerkoplossingen van HP en Cisco.
'De mantelserviceovereenkomst onderstreept de langdurige relatie tussen Siennax en Triple
P. Siennax is continue bezig om haar serviceniveau en diensten te verbeteren en Triple P
denkt hier als partner in mee', aldus de heer Blokhuis, CFO Triple P.
Paul Steeman, CFO van Siennax geeft daarop aan: 'Het beschikbaar zijn van onze diensten is
uitgangspunt van ons beleid. De keuze voor Triple P is daarom voor ons van strategisch
belang'.
Over Siennax
Siennax 'host' J2EE-, Microsoft .NET en OpenSource applicaties op haar Utility Platform.
Daarnaast biedt Siennax procedures en procesondersteuning (OTAP) voor applicatiebeheer en
-deployment. Siennax wordt jaarlijks gecertificeerd volgens de Trust Services standaard
van de AICPA.
Over Triple P
Triple P (Other OTC: TPPPF) ontwerpt, bouwt, levert en beheert ICT-oplossingen die op een
efficiënte manier bijdragen aan het resultaat van uw organisatie. De drie p's -
people, performance en partnership - vormen de basis voor langdurige, succesvolle
relaties met onze klanten.
Deze publicatie bevat toekomstgerichte informatie. Deze informatie is gebaseerd op de
huidige verwachtingen. Gegevens die in dit bericht zijn opgenomen en geen betrekking
hebben op historische feiten, dienen te worden beschouwd als verwachtingen voor de
toekomst. Zonder een volledige opsomming te geven, wordt met het gebruik van de volgende
woorden of soortgelijke bewoordingen toekomstgerichte informatie aangegeven: 'denkt',
'anticipeert', 'verwacht', 'neemt voor' , 'voorziet'. De daadwerkelijke resultaten
kunnen aanzienlijk afwijken als gevolg van een aantal factoren waaronder, maar niet
beperkt tot, de besluiten van 'market makers'; de ontwikkeling van de totale ICT-uitgaven
en vraag naar ICT-diensten in Nederland; het moment waarop belangrijke orders worden
geplaatst; het vermogen gekwalificeerd personeel in te huren, op te leiden en te
behouden; het totale bedrag aan ontslagvergoedingen en andere noodzakelijke kosten voor
het afronden van de reorganisatie en hevige concurrentie. Zie voor een nadere toelichting
op deze risico's en onzekerheden de documenten die Triple P heeft gedeponeerd bij de
Securities and Exchange Commission, met name het meest recente jaarverslag op formulier
20-F.
Contact
Siennax
F. Peters
Postbus 405
1180 AK AMSTELVEEN
Nederland
Tel: + 31 20-5478000
E-mail:pr@siennax.com
www.siennax.com
Contact
Triple P N.V.
Postbus 245
D. Goettsch
4130 EE VIANEN
Nederland
Tel: + 31 347 353650
Fax: + 31 347 353666
E-mail: triplepinfo@triple-p.nl
www.triple-p.nl